عضو هیات رئیسه مجمع جوانان کشورهای اسلامی گفت:حمایت وزارت ورزش و جوانان و دستگاه دیپلماسی کشور باعث حضور فعال ایران در هیئت رئیسه مجمع جوانان کشورهای اسلامی شده است.

حضور ایران در هیئت رئیسه جوانان کشورهای اسلامی حاصل کارگروهی است

به گزارش قدس آنلاین ،حسین کشیری با اشاره به موفقیت جمهوری اسلامی ایران در کسب جایگاه شایسته در هیئت رئیسه مجمع جوانان کشورهای اسلامی اظهار کرد: طی چند سال گذشته جوانان ایران در حوزه بین المللی اقدامات خوبی را به انجام رسانده و موفق شدند پروژه های مختلفی را با ایده پردازی خلاقانه در سازمان اجرا و مطرح کند.

وی افزود: در همین راستا در آخرین اجلاس مجمع جوانان کشورهای اسلامی با پیگیری های انجام شده موفق شدیم به عنوان عضو هیئت رئیسه این مجمع به کار خود ادامه داده تا نقش فعال تری را در حوزه جوانان به انجام رسانیم.

کشیری بیان کرد: این مجمع که از سال ۲۰۰۴ فعالیت خود را در سازمان کنفرانس اسلامی آغاز کرده است امور مرتبط با جوانان در کشورهای اسلامی را پیگیری و پروژه هایی را در کشورهای مختلفی اجرا می کند.

کشیری بیان کرد: کسب کرسی ارزشمند ایران در هیئت رئیسه مجمع جوانان کشورهای اسلامی حاصل  کار گروهی و پیگیری وزارت ورزش و جوانان، همراهی وزارت امور خارجه و نمایندگان رسمی ما در خارج از کشور و تلاش های بی وقفه انجام شده طی سال های گذشته در حوزه جوانان کشورهای اسلامی و ارائه طرح های خلاقانه در ایران بود که همگی دست به دست هم داد تا توانستیم این موفقیت مهم را کسب کنیم.

وی گفت:طی دو سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه جوانان کشورهای اسلامی درایران انجام شده به صورتی که طبق گزارش دبیر کل این مجمع، ایران جزو ٥ کشور فعال در حوزه جوانان کشورهای اسلامی بوده و پروژه های مهمی از جمله برگزاری مراسم پایتخت جوانان کشورهای اسلامی در شیراز و اجرای مدل شبیه سازی  سازمان کنفرانس اسلامی در مشهد را اجرایی کرده است.

نائب رئیس مجمع جوانان کشورهای اسلامی تاکید کرد:برنامه هایی برای سال جاری نیز در حال نهایی شدن تا بتوانیم مشارکت بیشتری را نسبت به گذشته در حوزه فعالیت این مجمع داشته باشیم که بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.