دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: آگهی‌های غیرقانونی فروش اراضی ارتفاعات جنوب مشهد مورد پیگرد قرار می‌گیرد.

آگهی‌های غیرقانونی فروش اراضی ارتفاعات جنوب مشهد مورد پیگرد قرار می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین ، غلامعلی صادقی  با تاکید بر پیشگیری از تصرفات اراضی ملی و منابع طبیعی در شهرستان مشهد و شهرستان طرقبه و شاندیز اظهار داشت: در جلساتی جهت پیشگیری از تصرفات اراضی در شهرستان طرقبه و شاندیز و مشهد مقدس در دادسرای مرکز استان برگزار شد و تصمیمات پیشگیرانه در راستای صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی گرفته شد.
دادستان مرکز خراسان رضوی افزود: مقرر شد اکیپ گشت مشترک با محوریت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان و با عضویت جهاد کشاورزی، شرکت آب منطقه‌ای، شهرداری مشهد، راه و شهرسازی و سازمان حفاظت محیط زیست در محدوده شهرستان مشهد با نظارت حوزه معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز استان و در شهرستان ها با نظارت دادستان آن شهرستان اقدامات لازم را در جهت رفع تصرف از اراضی ملی، منابع طبیعی و حقوق عامه در دستور کار خود قرار دهند.
صادقی گفت: مقرر شد طرح شناسایی و برخورد با مشاورین املاک غیرمجاز در سطح شهرستان مشهد و شهرستان طرقبه و شاندیز توسط اتحادیه مربوطه و با همکاری اداره نظارت براماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان صورت پذیرد.
وی تصریح کرد: در این راستا نیز نظارت‌های لازم بر مشاورین املاک غیرمجاز به ویژه در مکان‌هایی که مستعد به زمین خواری و تصرف اراضی ملی هستند،توسط دادستانی اعمال خواهد شد. 
وی در ادامه به توقف آگهی‌های غیرقانونی اشاره کرد و گفت: قطعاً پیگیری‌های لازم در زمینه توقف آگهی‌های غیرقانونی مبنی بر فروش اراضی تخت مایان واقع در ارتفاعات جنوب شهر مشهد در فضای مجازی که مصداق کلاهبرداری است در دستور کار خواهد بود و پس از شناسایی عوامل اینگونه تبلیغات، این افراد تحت پیگیرد قانونی قرار خواهند گرفت.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.