سرمربی تیم والیبال پیام خراسان گفت: نمی‌دانم آقایان بر چه اساسی گزارش داده‌اند که سالن مهران امنیت ندارد.

قوچان‌نژاد: برچه اساسی می‌گویند سالن مهران امن نیست؟
به گزارش قدس آنلاین ، جبار قوچان‌نژاد در مورد اینکه گفته می‌شود تیمش باید در سالنی غیر از مهران از حریفانش میزبانی کند، گفت: مگر می‌شود سالنی که از ابتدای لیگ در آن بازی کرده‌ایم را به‌یک باره تغییر دهیم؟ این مشکل را باید خیلی زودتر اعلام می‌کردند، چرا از هفته اول اجازه دادند در این سالن بازی کنیم که حالا بخواهیم آن را تغییر دهیم؟

سرمربی تیم والیبال پیام خراسان ادامه داد: تیم ما شرایط خوبی پیدا کرده است و ظاهراً برخی‌ها دوست ندارند روند رو به‌رشد ما ادامه پیدا کند، سازمان لیگ به‌ما گفته که ناظران بازی‌های گذشته اعلام کرده‌اند سالن مهران مشهد امن نیست؛ بر اساس کدام منطق  این حرف را می‌زنند؟ حتی یک درگیری ساده هم در مسابقات ما رخ نداده و اصلاً مشخص نیست ناظران چه گزارشی رد کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مگر می‌شود گزارشی رد کرد که هیچ پایه و اساسی نداشته باشد؟ بازهم تاکید می‌کنم که ما حاضر به‌تغییر سالن میزبانی خود نیستیم، ضمن اینکه در مشهد سالن استانداردی که مورد تایید فدراسیون هم باشد وجود ندارد،  تنها سالنی که در مشهد شاید از نظر ابعاد بزرگ‌تر از مهران باشد سالن شهید بهشتی است که این سالن کف‌پوش والیبالی ندارد.

قوچان‌نژاد عنوان کرد: چند هفته از لیگ گذشته و ما روی کف‌پوش‌های سالن مهران تمرین کرده‌ایم، حالا چگونه به‌بازیکنانم بگویم که بروند و روی کف‌پوش سیمانی مسابقه دهند؟ سازمان لیگ فدراسیون اگر می‌خواهد عدالت را رعایت کند باید نگاهی به‌شهرهای دیگر هم داشته باشد، شما ببینید در ارومیه چه بلایی سر ما آوردند، در آنجا تماشاگران خود را به‌داخل زمین رساندند و سید محمد موسوی را مورد ضرب و شتم قرار دادند، در نهایت یک محرومیت ساده برای آنها در نظر گرفته شد، حالا در شهری که حاشیه‌ای وجود ندارد می‌خواهند به‌صورت دیگری برخورد کنند.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.