همدان -محمود تعجبی گفت: دانشگاه علمی کاربردی در روزهای آینده شاهد تعطیلی ۱۲ مرکز غیر وابسته خود است .

تعطیلی ۱۲ مرکز غیروابسته دانشگاه در استان همدان
 به گزارش خبرنگار قدس‌آنلاین، محمود تعجبی  دانشگاه علمی کاربردی همدان در نشست خبری اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل کشوری ابلاغ شده دانشجویان این واحدها یا تا پایان سال تحصیلی جاری فارغ‌از تحصیل می‌شوند یا به تعطیلی این واحدها آنها به سایر مراکز برای  ادامه تحصیل خود معرفی خواهند شد.
 وی افزود: در حال حاضر مراکزی دانشگاهی زیر نظر این واحد علمی و آموزشی ۳ هزار دانشجوی مشغول به تحصیل دارد که  یک هزار نفر از آنان زن و بقیه مرد هستند و استادان دانشگاه هم به صورت حق تدریسی با این واحدها همکاری دارند.
وی گفت: پیشنهاد شده است که برای ادامه کار این واحدها ۲ روش استفاده شود یا اعضای علمی دانشگاه به صورت تعاونی آن را اداره کنند یا این که سرمایه‌گذاری حاضر به حمایت از این مراکز علمی شود که البته به راحتی منابع جاری و عمرانی خود را تامین خواهند کرد و سرمایه سرمایه‌گذار هم بر می‌گردد.
رئیس دانشگاه علمی و کاربردی همدان اظهار داشت:  در این دانشگاه بر اساس تقاضا و نیازسنجی ۴ هزار صندلی ایجاد شده است که  فقط ۱۵ تا ۱۶ درصد این ظرفیت تکمیل شده است.
وی در ادامه از میزبانی برگزاری المپیاد کشوری ورزشی مردان در این دانشگاه خبر داد وگفت: این مسابقه ها به مدت یک هفته(۱ تا ۷ ماه بعد) در سالن ورزشی دانشگاه آزاد همدان در قالب ۳۳ گروه ورزشی و ۴۵۰ شرکت کننده برگزار می‌شود ۴روز اول رده‌بندی مسابقه والیبال است و در روزهای بعد نیمه‌نهایی و نهایی مسابقه‌ها برگزار خواهد شد.
 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.