خراسان شمالی- روزبه دادجو گفت: در کمیته فنی شهر اسفراین، طرح توجیهی انجمن حمایت از زندانیان جهت احداث مجتمع تجاری – آموزشی زمین واقع در بلوار مدرسی، بررسی و با توجه به عام المنفعه بودن پروژه مذکور و در جهت حمایت از خانواده زندانیان با این طرح موافقت شد.

۱۶ پرونده در کمیته فنی اسفراین مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، روزبه دادجو سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از بررسی ۱۶ پرونده در کمیته فنی شهر اسفراین در هفته پایانی آبان ماه ۹۷ خبر داد.

وی گفت: با توجه به ضرورت تامین پارکینگ عمومی در سطح شهر، نقشه های یک مورد پارکینگ عمومی در خیابان امام خمینی بررسی و مقرر شد، پس از انطباق با الزامات مقررات ملی ساختمان در جلسه آتی مطرح شود.

دادجو افزود: همچنین طرح توجیهی انجمن حمایت از زندانیان جهت احداث مجتمع تجاری – آموزشی زمین واقع در بلوار مدرسی بررسی و با توجه به عام المنفعه بودن پروژه مذکور و در جهت حمایت از خانواده زندانیان با این طرح موافقت شد.

سرپرست معاونت  شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ادامه گفت: همچنین در این کمیته فنی، حذف گذر، اصلاح قوس نقشه جامع به نقشه طرح تفصیلی و صدورپروانه اراضی قولنامه ای زیر حدنصاب در این شهرستان بود که مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.