مؤسسه خیریه "مادر مهربان" همزمان با سالروز ازدواج پیامبر اسلام(ص) و حضرت خدیجه(س) بسته‌های غذایی بین کودکان نیازمند و کودکان کار در مدارس و چهارراه‌های شهر تهران توزیع کرد.

سفره اطعام "مادر مهربان" برای کودکان نیازمند+ تصاویر

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، موسسه خیریه «مادر مهربان» برنامه‌های مختلفی را برای دهم ربیع الاول، سالروز ازدواج پیامبر اعظم (ص) و حضرت خدیجه کبری (س) اجرا کرد.

بنیاد خیریه مادر مهربان جزء معدود مؤسساتی است که به صورت تخصصی به اطعام کودکان نیازمند و مبارزه با گرسنگی می‌پردازد. این بنیاد ملی که مزین به نام ام المؤمنین حضرت خدیجه کبری (س) است، برای سالروز ازدواج پیامبر اسلام و حضرت خدیجه (س) برنامه‌های گوناگونی را اجرا کرد.

حمیدرضا جلالی، مدیرعامل بنیاد مادر مهربان گفت: در این روز توزیع بسته‌های خوراک در تعدادی از مدارس کودکان نیازمند، توزیع میان وعده بین کودکان کار در بعضی چهارراه‌های شهر تهران و پذیرایی ناهار از دانش‌آموزان کلاس اولی یکی از این مدارس انجام  شد.

وی ادامه داد: همچنین در این هفته، 600 نفر از دانش‌آموزان نیازمند شهر کرمان در ضیافت ناهار میهمان مادر مهربان خواهند بود.

جلالی اضافه کرد: بنیاد خیریه مادر مهربان فعالیت‌های متنوعی را در طول سال برای اطعام کودکان در دست اجرا دارد و هم میهنان عزیز می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #622*780* به اجرای این برنامه ها کمک کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.