خراسان شمالی- علی وحدانی گزارشی از کودکان تحت حمایت طرح محسنین و ایتام ارائه کرد.

۹۰ کودک از سه هزار و ۱۰۸ کودک تحت حمایت کمیته امداد استان فاقد حامی هستند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، علی وحدانی، سرپرست کمیته امداد خراسان شمالی با اعلام اینکه هم‌اکنون سه هزار و ۱۰۸ کودک نیازمند در قالب طرح محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: سه هزار و ۱۸ نفر از این کودکان از حمایت خیران بهره‌مند هستند و باقی‌مانده نیز بدون حامی هستند.

وی بابیان اینکه طرح محسنین برای کیفیت‌بخشی به سطح زندگی کودکان با سرپرست بیمار، سالمند، زندانی و نیازمند درزمینهٔ معیشتی، تحصیلی، درمان، مسکن با مشارکت خیران و حامیان گران‌قدر اجرا می‌شود، تأکید کرد: با توجه به نیازهای بالای این کودکان در بخش‌های تحصیلی، معیشتی، درمانی کمیته امداد این استان به‌تنهایی قادر به رفع همه مشکلات نیازمندان به‌ویژه ایتام و محسنین نیست بر این اساس توجه ویژه نیکوکاران زمینه خدمات‌دهی بیشتر به این قشر از جامعه را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون سه هزار و ۳۱۱ یتیم، تحت حمایت کمیته امداد استان خراسان شمالی هستند، افزود: خوشبختانه تمام ایتام تحت حمایت این نهاد از نعمت پدر معنوی بهره‌مند هستند.

سرپرست کمیته امداد خراسان شمالی یادآور شد: طی نیمه نخست امسال حدود ۱۰ میلیارد تومان توسط حامیان در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این استان کمک شده است.

وحدانی با اشاره به اینکه در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از ۲۷ هزار و ۵۶۸ حامی از شش هزار و ۴۳۰ فرزند خانواده‌های مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند، افزود:برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد حامیان و خیران در حال اجرا است، به‌طوری‌که طی نیمه نخست امسال هزار و ۲۲۸ حامی جدید به طرح اکرام و محسنین پیوسته‌اند.

وی درباره واریز کمک خیران در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز گفت: خیران می‌توانند از طریق کلیه کارت‌های عضو شتاب به‌وسیله خودپرداز بانک ملت و اینترنت بانک ملت کمک‌های خود را به دست این کودکان برسانند. همچنین از طریق کد#۰۰۴۰*۷۴۱* سرانه فرزند معنوی خود را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: شماره‌حساب بانک ملت ۴۵۲۸۰۰۳۹۸۸ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۴۸۸۰ نیز در اختیار خیران عزیز قرار دارد.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.