پلیس رژیم صهیونیستی بعد از پایان تحقیقات درباره پرونده فساد مالی وزیر داخلی این رژیم، علیه وی اعلام جرم کرده و خواستار صدور محکومیت شد.

اعلام جرم پلیس رژیم صهیونیستی علیه وزیر داخله

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، پلیس رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) خواستار محکومیت «آریه درعی» وزیر امور داخلی این رژیم به اتهام کلاهبرداری، خیانت، فرار مالیاتی، شهادت دروغ و پولشویی شد.

 در بیانیه پلیس صهیونیستی آمده است که درعی بیشتر این جرم‌ها را پیش از بازگشت به عرصه سیاسی در این رژیم انجام داده اما برخی نیز از زمانی که وزیر امور داخلی شده (سال 2015) واقع شده‌اند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» یگان ویژه «لاهاو 433» که مسئول رسیدگی به جرائم مقامات اداری رژیم صهیونیستی است، تحقیقات مشترکی را با مقامات مالیاتی به پایان رسانده و به زودی یافته‌ها و درخواست مجازات برای درعی را به دفتر دادستانی کل ابلاغ می‌کند.

بر این اساس، در تحقیقات پلیس مدارک کافی حول کلاهبرداری و خیانت در امانت توسط درعی زمانی که به عنوان وزیر با یک تاجر همکاری می‌کرده، به دست آمده است.

دفتر این وزیر صهیونیست با صدور بیانیه‌ای، ضمن به سخره گرفتن زمان سه ساله‌ای که تحقیقات پلیس طول کشید، هرگونه ارتکاب جرم و نقض قانون توسط درعی را رد کرد».

فساد دولتی و سوءاستفاده از قدرت در جمع مقامات رژیم صهیونیستی به قدری گسترده شده که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم هم‌اکنون در جریان چهار پرونده تحت بازجویی قرار دارد (+) و «ایهود اولمرت» نخست‌وزیر پیشین نیز در سال 2009 به حبس محکوم شده و 16 ماه را در زندان گذراند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.