برای هزار نفر در حوزه معادن، صنعت و تجارت به صورت پایدار در شهرستان بردسکن ایجاد شغل شده است.

اشتغالزایی هزار نفر در حوزه صنعت و معدن بردسکن

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست فرمانداری بردسکن با اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری صاحبان اشتغالزایی هزار نفر در حوزه صنعت و معدن بردسکن سرمایه در این شهرستان، گفت: بر این اساس در کمترین زمان نسبت به اخذ استعلامات توسط دستگاه ها اقدام خواهد شد.

دکتر ابراهیم قاسم پور با اشاره به فعالیت معادن در بخش انابد و دهستان درونه، از تصویب احداث پست ۱۳۲ کیلو ولت در این بخش خبر داد و گفت: این مهم در سفر پارسال هیات دولت به  استان به تصویب رسید که پس از تایید نهایی و تامین اعتبار، عملیات احداث این پست اجرا خواهد شد.

این مسوول همچنین با بیان اینکه بخش خصوصی ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه معادن سرمایه گذاری کرده است، گفت: معدن طلای "دامن قُر" با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی و تولید سالانه ۲۰۰ کیلوگرم طلا در مرحله  فرآوری قرار گرفته است.

سرپرست فرمانداری بردسکن اعلام کرد: در حال حاضر سرمایه گذار به دنبال ساخت کارخانه طلا است و برای بیش از ۲۰۰ نفر نیز اشتغالزایی دارد.

قاسم پور ادامه داد: معدن طلای "سه بندون" در منطقه کوهپایه بردسکن با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، به شرکت جدیدی واگذار شده است که پس از تغییر و تحول، فعالیت خود را مجددا آغاز می کند.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.