خراسان شمالی- مهندس امید عباس پور گفت: طی ۸ ماه سال جاری در شیروان، ۴۵۷ کنتور خراب تعویض شده است.

اجرای ۱۰هزار و ۱۲۵ متر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، مهندس امید عباس پور مدیر امور آب و فاضلاب شیروان گفت: طی ۸ ماه سال جاری ۱۰ هزار و ۱۲۵ متر شبکه توزیع آب در شیروان از اعتبارات داخلی، عمرانی و درآمدهای حاصله از تبصره های قانونی اصلاح و بازسازی شده است.

وی اظهار کرد: از ۱۰ هزار و ۱۲۵ متر شبکه توزیع آب ، ۹ هزار و ۹ متر اصلاح شبکه قدیمی و فرسوده آب و ۱ هزار و ۱۱۶ متر اجرای توسعه شبکه جدید آب بوده است.

عباس پور افزود: همچنین طی این مدت ۴ هزار و ۱۸۵ متر برچیدگی لوله های شبکه توزیع و ۲ هزار و ۱۰۰متر خطوط انتقال آب در شیروان انجام شده که برای جلوگیری از بروز حوادث و هدر رفت آب شبکه های قدیمی و فرسوده برچیده و لوله های جدید جایگزین آنها می شود.

تعویض ۴۵۷ کنتور خراب

مدیر امور آب و فاضلاب شیروان گفت:  طی ۸ ماه سال جاری در شیروان ۴۵۷ کنتور خراب تعویض شده است.

عباس پور اظهار کرد: از این تعداد ۴۵۷ فقره کنتور خراب در شیروان، ۴۰فقره در شهر زیارت و ۵ فقره در شهر لوجلی تعویض شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد کنتور های خراب این امور به ۴۷۰ دستگاه می رسد افزود: تعداد کنتورهای خراب به صورت روزانه و با قرائت کنتورها در حال افزایش است و تعویض کنتورها نیز کاری دائمی و مستمر؛ که با توجه به اعتبارات تعویض خواهند شد.

عباس پور خاطر نشان کرد: حفظ و حراست از کنتور های آب شرب به عهده مشترک است و در صورت خرابی کنتور به دلیل عدم حفاظت و نگهداری و یا دستکاری آن از سوی مشترک، کلیه خسارت وارده از مشترک اخذ  و برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.