۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 630932

حجت الاسلام حسن جوانشیری مدیرقبلی حوزه علیمه چمن آباد خواف به عنوان امام جمعه جدید شهر رشتخواربه مدت ۳ سال به اهالی معرفی شد.

امام جمعه جدید شتخوار معرفی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، با حضور  حجت الاسلام ابراهیم معادی مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی وجمعی از مسئولین و اهالی  محلی شهرستان رشتخوار  در محل سالن اجتماعات فرمانداری، امام جمعه جدید شهر رشتخوار معرفی شد.
حجه الاسلام والمسلمین معادی رییس  نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به فعالیت گسترده فضای مجازی در دنیای امروز و امکان انتشار سریع و گسترده مطالبی چون اخبار درست یا نادرست، فیلم و یا عکس در این فضا روحانیت را به هوشیاری هرچه بیشتر در این شرایط فرا خواند و افزود: عملکرد روحانیت را به پای محله و شهر نمی گذارند، عملکرد روحانی را به پای اسلام می گذارند از این رو روحانیان باید با آگاهی از جایگاه خود، قدر این شان و منزلت را بدانند.
وی گفت: دیده بانی و مراقبت از افکار عمومی، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری، ارتباط با خانواده شهدا و تقویت روحانیان محل و رسیدگی به مساجد حوزه کاری از مهمترین وظایف ائمه جمعه است.
وی گفت:در حال حاضر در استان خراسان رضوی بیش از ۵۳ تریبون نماز جمعه  وجود دارد، که سهم شهرستان رشتخوار  ۳ تریبون نماز جمعه در شهرهای رشتخوار، جنگل و فتح آباد این شهرستان می باشد.
 در این مراسم از خدمات یک ونیم ساله  حجه الاسلام والمسلمین طیبی امام جمعهشهر رشتخوار  قبلی قدر دانی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.