فرماندار شهرستان رشتخوار گفت:بیمارستان رشتخوار به بهترین امکانات تجهیز شده و تنها مشکلی که دارد بحث کمبود نیروی متخصص است که با پیگیری های انجام شده این مشکل در حال برطرف شدن می باشد.

بیمارستان رشتخوار از نبود متخصص رنج می برد

خالقداد عرب در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: شهرستان ۶۵ هزار نفری رشتخوار از بیمارستان  برخوردار است ولی کمبود نیرو در این بیمارستان باعث شده مردم نتوانند از امکانات موجود استفاده کنند و همت مجدد وزارت بهداشت را می طلبد.
 وی بیشترین دغدغه اهالی رشتخوار شروع باند دوم رشتخوار به تربت حیدریه ذکر کردو گفت:این  طرح و اعتبار آن مصوب گردیده و با پیگیری های انجام شده پروژه در دست پیمانکاری است.
  وی از انجام عملیات ۱۶۲ کیلومتر لوله گذاری در بخش کشاورزی که بیش از ده هزارو۳۰۰ هکتار آبیاری تحت فشار را داردخبر داد.

وی با اشاره  به جشن بزرگ چهل سالگی انقلاب اظهار داشت: با همه تحدیدها و تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی که دشمنان بویژه دولت آمریکا، عیادی آنان و مرتجعین منطقه راه اندازی کردند، باید بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه ها و سیاست هایی که در بین قوا و در نظام مقدس جمهوری اسلامی است را عملی کرده تا با اتحاد و همکاری مردم از این دوران سخت عبور کنیم.
فرماندار شهرستان رشتخوار اظهار داشت: ما بعنوان نماینده دولت انتظار داریم که همه جریان های سیاسی در این شرایط جنگ اقتصادی و روانی باید متحد و متفق باشند و دولت را کمک نمایند و به التهابات سیاسی دامن نزنند.
عرب گفت:ذخیره سازی کالاهای اساسی در کشور انجام شده  و با تمام توان تلاش می کند که تحریم های آمریکا را بی اساس کند و ما طبق تجربه ای موفق که در هشت سال جنگ تحمیلی داشتیم، با وحدت و ایستادن در خط ولایت و با کمک دولت و ملت این شرایط جنگ اقتصادی را پشت سر خواهیم گذاشت
فرماندار رشتخوار در ارتباط با اقدامات حوزه های زیر ساختی و در ابتدا با اشاره به بحث گاز رسانی، گفت: به ۳۱ روستا ی رشتخوار با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان گازرسانی انجام گرفته و این امر باعث شده شهرستان ما از میانگین سرانه بهره مندی گاز در استان بالاتر باشد.
عرب، در خصوص اجرای عملیات آبرسانی روستایی در سطح شهرستان رشتخوار با اعتبار ۶ و نیم میلیارد تومان گفت: ما جزء نادر شهرستان هایی هستیم که در بحث کمیت آب مشکلی نداریم.

وی گفت: تلاش ما در بحث کیفیت آب است که با نصب آب شیرین کن ها و توسعه و اصلاح شبکه های آبرسانی در شهر و روستاها از هدر رفت آب جلوگیری شود، با این وجود سه دستگاه آب شیرین کن در شهر جنگل نصب  شده و همچنین سیستم تله متری در شهر رشتخوار راه اندازی گردیده است.
وی، در بحث عملیات برق رسانی شهری و روستایی رشتخوار گفت؛ قریب به ۳ میلیارد تومان اعتبار  در این مورد  هزینه شده و تا کنون مشکلی در زیر ساخت های برق نداریم.
وی خاطر نشان کرد: ۸ طرح هادی و ۵۳ تهیه طرح هادی در روستاهای شهرستان تهیه، و ارتقاء شاخص اجرای طرح هادی این شهرستان  از ۱۵ درصد به ۳۴ درصد را در شهرستان طیسال جاری رسید ه است.
فرماندار شهرستان رشتخوار  ، در ارتباط با حوزه آموزشی از  احداث ۲۱ طرح  بصورت مشارکتی و خیرساز با اعتبار ۱۴ و نیم میلیارد تومان، و همچنین احداث ۱۴ پروژه مراکز بهداشتی و درمانی بویژه تجهیز بیمارستان حضرت زهرا(س) رشتخوار  که قریب به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه های هزینه شده است خبر داد.
وی گفت؛   آسفالت، ۳۰ کیلومتر راه روستایی و روکش ۲۵ کیلومتر راه اصلی و فرعی در سطح شهرستان را در برنامه داریم. رشتخوار ۶۵ هزار نفر جمعیت دارد که در ۶۵ روستا، دو شهر و چهار دهستان و دو بخش ودوشهر ساکنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.