رئیس شبکه بهداشت و درمان درگز با اشاره به‌تصادف یک دستگاه خودروی سمند با تریلی در محور درگز به قوچان، گفت: 6 نفر از سرنشینان خودروی سمند در این حادثه کشته شدند و یک نفر نیز به دلیل شدت جراحات فعلاً در بیمارستان درگز بستری است.

تصادف مرگبار تریلی با سمند / حال تنها بازمانده تصادف محور درگز به قوچان مساعد نیست
به گزارش قدس آنلاین ، خلیل پاریاب گفت: حوالی ظهر امروز خبر تصادف یک دستگاه خودروی سمند که از طرف قوچان به درگز در حال حرکت بود، به مرکز فوریت‌های اورژانس 115 شهرستان درگز ارسال که بلافاصله یک تیم به محل حادثه اعزام شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان درگز با یادآوری اینکه خودروی سمند به دلیل انحراف به چپ با یک دستگاه تریلی که از درگز به سمت قوچان در حال حرکت بود برخورد می‌کند، افزود: خودروی سمند دارای 7 سرنشین بزرگ‌سال و کودک بود که سه نفر از این افراد در صحنه جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: چهار نفر دیگر نیز برای ادامه درمان به بیمارستان درگز منتقل شدند که دو کودک به دلیل شدت صدمات وارده فوت کردند و برای یک نفر دیگر نیز عملیات احیا انجام می‌شود که متأسفانه وی نیز به دلیل جراحات زیاد جان خود را از دست داد.

پاریاب بابیان اینکه این حادثه در 50 کیلومتری محور درگز به قوچان در منطقه بهادرخان به وقوع پیوسته است، گفت: راننده سمند در حال حاضر بستری‌ شده، اما به دلیل شدت جراحات وارده حال وی مساعد نیست که در صورت مساعد شدن هوا و مسیر جاده‌ای و حفظ علائم حیاتی، وی به مشهد اعزام می‌شود.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.