مدیرعامل سابق آبادگران ابراز امیدواری کرد که طی چند روز آینده مدیرعامل یا سرپرست جدید شرکت آبادگران ایران معرفی شود.

آبادگران مشهد در انتظار مدیرعامل جدید
به گزارش قدس آنلاین ، حسین امینی  گفت: در تاریخ 11 مهر سال جاری نامه‌ای خطاب به‌مرحوم نوربخش و هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی نوشتم و در آن قید کردم با توجه به‌تصویب و ابلاغ قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در صورتی که شرکت‌های تابعه تأمین اجتماعی از جمله آبادگران شامل این قانون هستند لطفا استعفای بنده را بپذیرید. 

مدیرعامل سابق آبادگران با اشاره به‌اساسنامه شرکت آبادگران ایران و قانون تجارت ادامه داد: در اساسنامه آمده‌ است اگر به‌هر دلیلی مدیرعامل برکنار شود یا استعفا دهد تا تعیین مدیرعامل یا سرپرست جدید مدیرعامل قبلی امور مربوط به‌شرکت را رسیدگی می‌کند. 

وی با تاکید بر اینکه همیشه به‌قانون پایبند بوده و دیگران را نیز تشویق به‌پایبندی به‌قانون می‌کند، ابراز امیدواری کرد که طی چند روز آینده مدیرعامل یا سرپرست جدید شرکت آبادگران ایران معرفی شود. 

گفتنی است؛ در تاریخ 22 آبان ماه طی جلسه‌ای که از طرف هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی برگزار شد از زحمات حسین امینی به‌عنوان مدیرعامل شرکت توریستی و رفاهی آبادگران ایران قدردانی و وی از این سمت بازنشسته شد. 

بخشی از سهام شرکت مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران، که چند سالی است مشغول احداث پروژه بحث برانگیز شهرک آبادگران در مشهد (گزارش حیاط خلوت پروژه آبادگران را بخوانید) است؛ متعلق به تامین اجتماعی و بخشی از سهامش متعلق به‌بخش خصوصی است و به‌عنوان زیرمجموعه هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی مدیران آن شامل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان می‌شوند.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.