عوامل زیادی دست به دست هم داده‌اند که امروز تیم پدیده در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد و یکی از این عوامل مهم، درخشش بهزادی، دروازه‌بان این تیم است.

نگاهی به آمار قابل توجه دروازه‌بان پدیده و ۳۹۰ دقیقه گل نخوردن

به گزارش قدس آنلاین ، در روزهایی که تیم هایی همچون سپاهان، تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال با صرف هزینه های گزاف و بهره بردن از پیشینه قوی برای قهرمانی لیگ برتر دندان تیز کرده‌اند، تیم بی ادعا و کم هزینه‌ای مثل پدیده هفته هاست صدر جدول را در اختیار گرفته و آنقدر به این صدرنشینی ادامه داده که دیگر نمی‌توان این تیم را میهمان ناخوانده صدر جدول دانست. 

اگر این تیم بی ادعا، با هدایت یحیی گل محمدی به صدر جدول تکیه زده، عوامل مختلفی در این موفقیت دخیل هستند. اما بی تردید یکی از اصلی ترین عوامل موفقیت این روزهای پدیده را باید یوسف بهزادی، دروازه بان این تیم دانست. 

بعد از آن که گل محمدی در ۳ هفته ابتدایی لیگ از محمد ناصری بعنوان دروازه بان استفاده کرد، یوسف بهزادی از هفته چهارم به ترکیب اصلی این تیم راه یافت و پدیده در نخستین تجربه حضور بهزادی موفق شد سپیدرود را در رشت با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کند.

اولین حضور بهزادی در دروازه پدیده با کلین شیت (گل نخوردن) همراه بود. کلین شیت هایی که بعد از آن به کرات تکرار شد. این دروازه بان از هفته چهارم به بعد در ترکیب پدیده بازی کرد و در ۹ بازی که برای این تیم به میدان رفت، ۶ بار موفق شد دروازه اش را بسته نگه دارد.

بهزادی در هفته پنجم یک گل از پیکان خورد، در هفته ششم یک گل از تیم ذوب آهن دریافت کرد و در هفته هشتم هم یکبار دروازه اش مقابل پارس جنوبی جم باز شد تا این ۳ گل، تنها گل هایی باشد که وی در ۹ باری که به میدان رفته دریافت کرده باشد.

بهزادی موفق شد در هفته‌های چهارم مقابل سپیدرود، هفتم مقابل تراکتورسازی، نهم مقابل فولاد، دهم مقابل نفت مسجد سلیمان، یازدهم مقابل نساجی و سیزدهم مقابل سایپا دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا با ۶ کلین شیت، عملکردی فوق العاده داشته باشد. 

آخرین گلی که پدیده در لیگ برتر دریافت کرد در دقیقه ۶۰ دیدار با پارس جنوبی در هفته هشتم بود. به این ترتیب از آخرین باری که دروازه بهزادی در لیگ باز شد، ۳۹۰ دقیقه می گذرد. این بازیکن به ازای هر ۲۷۰ دقیقه بازی یک گل دریافت کرده که این آماری فوق العاده برای یک دروازه بان است.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.