گیلان- سرهنگ کیاست سپهری از کشف ۳۲۰ کیلوگرم هروئین توسط مرزبانان هنگ مرزی آستارا خبر داد.

کشف محموله ۳۲۰ کیلوگرمی هروئین در آستارا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس مرزبانی گیلان ، سرهنگ کیاست سپهری فرمانده پلیس مرزبانی استان از کشف بزرگترین محموله مواد مخدر در چند سال گذشته در گیلان خبر داد و افزود: ۳۲۰ کیلوگرم هروئین در پایانه ریلی آستارا در محموله ۶۳ تنی سیمان صادراتی جاسازی شده بود که کشف و ضبط شد .

وی ادامه داد:از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۲۶ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای استان کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۰۰ درصد بیشتر است.

سرهنگ کیاست سپهری در تشریح این خبر گفت: قرار بود این محموله مواد مخدر همراه پاکت‌های سیمان از مرز آستارا به جمهوری آذربایجان و از آن جا به یکی از کشورهای اروپای شرقی صادر شود.

فرمانده پلیس مرزبانی گیلان اعلام کرد: چند نفر با هویت معلوم دستگیر شدند که تحقیقات هنوز کامل نشده و پیگیری پرونده ادامه داد.

سرهنگ سپهری با اشاره به اینکه ۷۵ درصد از قاچاق کالا از مبادی رسمی کشور انجام می‌شود تصریح کرد: زیرساخت و امکانات پایشی و الکترونیکی برای جلوگیری از قاچاق در مرز آستارا کافی نیست.

وی در پایان در زمینه معیشت مرزنشینان گفت: باید بازارچه‌های مرزی و یا گذر مرزی در آستارا راه اندازی شود تا به معیشت مرزنشینان این منطقه کمک شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.