البرز - ‌یکصدو چهارمین جلسه شورای شهر کرج در حالی برگزار شد که اعضا شورا تذکرات خود را به شهردار در صحن علنی اعلام کردند و مقرر شد تذکرات اعضا ظرف ٤٨ ساعت به صورت مکتوب به دبیرخانه شورا ارائه و توسط مدیریت شهری پیگیری شود.

پیگیری تذکرات اعضای شورا ظرف ٤٨ ساعت/ بی‌نتیجه ماندن پروژه دانشگاه آتش‌نشانی علی‌رغم صرف هزینه میلیاردی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، صبح امروز چهارشنبه صد و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با حضور اعضای شورای شهر کرج و شهردار برگزار شد.

عباس زارع رئیس شورای شهر کرج در نطق پیش از دستور خود خطاب به اعضا شورا گفت: اعضا شورا پس از مطرح کردن تذکرات در نطق پیش از دستور خود ۴۸ ساعت مهلت دارند این تذکرات را به صورت کتبی به دبیرخانه شورا ارایه داده تا از سوی شهرداری پیگیری های لازم در خصوص تحقق آن صورت گیرد.

 منصور وحیدی نائب رئیس شورا در ادامه بر فعال شدن پروژه دانشگاه آتش نشانی تاکید کرد و گفت:برای پروژه دانشگاه آتش نشانی بیش از ده ها میلیارد هزینه شده است ولی برای تکمیل این پروژه از سوی شهرداری حرکتی صورت نگرفته است.

وی افزود: ضروری است این پروژه هر چه سریع تر به اتمام برسد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه مردم نباید خسارت بی کفایتی مسولان را بدهند ‌خاطرنشان کرد: وضعیت اسفناکی در این پروژه حاکم است و تمام اموال ‌از انبارها  به سرقت می رود.

وحیدی در ادامه در خصوص پیگیری تذکرات اعضای شورا گفت: طی ۱۵ ماه گذشته تذکراتی بسیاری مطرح شده که هنوز شاهد تحقق آنها نبودیم و لازم است تا آن تذکرات نیز پیگیری شوند.

وی به طور مثال رسیدگی به پروژه مگامال را یادآوری کرد و گفت: نقشه اجرایی این پروژه به شورا ارایه شود.

فرج الله ایلیات عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرج در ادامه جلسه با ‌بیان اینکه به اینکه مدیران قطعا برنامه هایی برای اجرای بهتر امور و خدمت رسانی به شهروندان دارند، گفت: ضروری است تا فرصتی به آنها داده شود تا برنامه های خود را اجرا کنند.

وی افزود: منطقه ۱۱ شهرداری یکی از مناطق مهم شهر است که از مناطق محروم بشمار می رود و دارای معابر خاص و بحران های ویژه است.

این عضو شورا خاطرنشان کرد:  مدیران این منطقه در مدت زمانی کوتاه عوض می شوند و این موضوع برای رسیدگی به مشکلات منطقه مطلوب نیست چرا که تا مدیر به منطقه مسلط می شود، مدیر جدیدی برای منطقه انتخاب می شود.

ایلیات گفت: به مدیران مناطق برنامه دو ساله بدهند تا مدیران بتوانند بخشی از معضلات منطقه را رفع و توانمندی خود را در امور اجرایی نشان دهند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش به ضعیف عمل کردن حوزه فرهنگی شهرداری کرج در خصوص آذین بندی در اعیاد اشاره کرد و افزود: این موضوع باید در سطح شهر بیشتر دیده شود در حالی که در ‌خصوص اعیاد و جشن ها عملکرد مناسبی دیده نشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.