خراسان شمالی- احمد پورکاظم گفت: قیمت هر کیلوگرم ران گوشت قرمز منجمد گوساله ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت هر کیلوگرم سردست گوساله ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.

۲۰ تن گوشت قرمز منجمد در بازار استان توزیع می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، احمد پورکاظم سرپرست تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از آغاز توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد قرمز خبر داد.

وی در ادامه افزود: با توجه به افزایش قیمت محصولات پروتئینی کارگروه تنظیم بازار اقدام به جذب و تزریق گوشت پیش سرد گوسفندی وارداتی به میزان ۵۷ تن و گوشت قرمز منجمد گوساله به میزان ۴۰۳ تن نمود است که این میزان در مجموع محصولات پروتئینی مصرف شده در استان قریب به ۲۰ درصد کل گوشت قرمز مصرف شده در استان بوده است.

پورکاظم گفت: روند جذب و توزیع گوشت قرمز منجمد نسبت به شش ماهه اول سرعت بیشتری به خود گرفته است و کارگروه تنظیم بازار تمام تلاش خود را در جهت تامین گوشت مورد نیاز بازار انجام خواهد داد .

وی همچنین از مصوبه جدید کارگروه تنظیم بازار استان خبر داد و افزود: بر اساس مصوبه بیست و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان، ۲۰ تن گوشت منجمد در سطح شهرستان‌های استان جهت مصرف خانوار توزیع خواهد شد.

این مسئول گفت: در ادامه برنامه‌ریزی های تامین و جذب گوشت منجمد، مباشرین استان در روزهای آتی اقدام به جذب و انتقال ۷۵ تن گوشت منجمد به استان خواهند نمود.

سرپرست تنظیم بازار سازمان صمت در ادامه خاطرنشان کرد: توزیع گوشت تنظیم بازار در واحد های منتخب در سطح شهرستانها و با نظارت و استقرار بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت انجام می‌شود.

پورکاظم در خصوص قیمت مصوب گوشت‌ قرمز منجمد گوساله در بازار گفت: قیمت هر کیلوگرم ران گوشت قرمز منجمد گوساله ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت هر کیلوگرم سردست گوساله ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.

پورکاظم سهم شهرستان بجنورد از توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله در این مرحله نزدیک به هشت تن عنوان کرد که در سطح فروشگاههای شهر بجنورد توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: هم استانی‌های محترم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در توزیع گوشت منجمد از جمله عدم رعایت قیمت اعلامی موضوع را در اسرع وقت به اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان از طریق تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند تا برخورد لازم با متخلفین صورت گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.