نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی از ۱۲ تا ۱۵ آذرماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی؛ فردا در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، دبیر برگزاری نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری گفت: این نمایشگاه با مشارکت ۴۵۰ غرفه از ۱۷ دانشگاه و موسسه آموزش عالی، شش سازمان اجرایی، پنج مرکز تحقیقاتی، دو مرکز از پارک علم و فناوری و چهار کارگزار و حوزه علمیه برگزار می شود.

اسماعیل خیرخواه همچنین از رونمایی هشت محصول فناورانه استان در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: امسال یک ‌کمیته در نمایشگاه برای سرمایه گذاران علم و فناوری درنظر گرفته شده است تا از ایده‌های برتر حمایت شود؛ اما این حمایت‌ها تنها محدود به حمایت مالی نخواهد شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد مشهد تصریح کرد: ۱۸ کارگاه، پنج نشست علمی، سه مسابقه و یک سمینار ایدز و Hiv و غربالگری رایگان ایدز به مناسبت روز جهانی ایدز در حاشیه نمایشگاه پژوهش امسال برپا می شود.

خیرخواه بیان کرد: سامانه ای برای ثبت نام در کارگاه و همایش های نمایشگاه راه اندازی شده است که تمام ثبت نام ها در آن صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه کمیته برگزاری نوزدهمین نمایشگاه پژوهش استان به دانشگاه آزاد مشهد واگذار شده است، خاطرنشان کرد: کمیته‌های چهارگانه هفته پژوهش شامل کمیته علمی، فن بازار، برگزاری، اطلاع رسانی شهرداری، به دانشگاه‌ها و نهادهای مختلف استان واگذار شده است.

نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان از ۱۲ تا ۱۵ آذرماه از ساعت ۱۰ الی۱۸ در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

افتتاحیه این نمایشگاه روز دوشنبه از ساعت ۶ بعدازظهر با حضور سرپرست استانداری و ‌مسوولان استانی و اختتامیه نیز  روز پنجشنبه در سالن همایش ها نمایشگاه مشهد برگزار خواهد شد.

منبع: صدا و سیما
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.