رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: میانگین قیمت خدمات ما برای صبحانه، ناهار و شام در مشهد حدود ۲۰ دلار است.

میانگین قیمت ارائه خدمات به گردشگر در مشهد ۲۰ دلار است
به گزارش قدس آنلاین، محمد قانعی شب گذشته در جلسه مشترک کمیسیون کشاورزی و آب و گردشگری با حضور سفیر اسپانیا، در اتاق بازرگانی استان، اظهار کرد: مشهد با ظرفیت های فوق العاده گردشگری علی الخصوص در بخش‌های اقامتی و داشتن موزه‌های مختلف از جایگاه والایی برخوردار است.
وی ادامه داد: سالانه ۳۰ میلیون گردشگر و توریست از اقصی نقاط دنیا به این شهر سفر می‌کنند و بیش از ۵۳ درصد از هتل‌های کشور در مشهد وجود دارد.
رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی خراسان رضوی افزود: در حال حاضر مشهد مقدس ارزان‌ترین مقصد جذب توریست و گردشگر در دنیا بشمار می آید و ارائه خدمات با قیمت مناسبی را برای بازدیدکنندگان رقم زده است.
قانعی با بیان اینکه فضاهای تاریخی، بناهای تاریخی، فضای ییلاقی و اکوتوریسم مشهد در سطح کشور کم نظیر است، عنوان کرد: همچنین اماکن اقامتی ما از تنوع بسیار از طرفیت خوبی برخوردار است.
وی بیان کرد: میانگین قیمت خدمات ما برای صبحانه، ناهار و شام در مشهد حدود ۲۰ دلار بوده، لذا خوشحالیم که با دوستان خود در کشور اسپانیا ارتباط خوبی برای تبادل توریست برقرار کرده‌ایم.
رییس اتحادیه هتل‌داران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امیدواریم با معرفی توانمندی‌های مشهد و استان خود بتوانیم در اسپانیا جایگاه خوبی را برای خود رقم بزنیم.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.