خراسان شمالی- محمد موفق گفت: جشنواره پخت آش رشته با عنوان " فصل هفت رنگ" با حضور بانوان شهروند برگزار می شود.

"فصل هفت رنگ" آش رشته در بجنورد برگزار می‌شود

محمد موفق معاون فرهنگی شهرداری بجنورد در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، از برگزاری جشنواره پخت آش رشته در فرهنگسرای شهروند بجنورد خبر داد.

وی افزود: این جشنواره جمعه ۱۶ آذر ماه، به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری باعنوان «فصل هفت رنگ» با حضور بانوان شهروند برگزار می شود.

به گفته معاون فرهنگی شهرداری بجنورد، هدف از این جشنواره، مشارکت گرفتن و حس رقابت در فضای شاد_صمیمی و ایجاد زمینه همکاری و همدلی بین شهروندان است؛ این برنامه با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر تدوین شده و درپایان با داوری مربیان آشپزی معرفی بهترین پخت و بهترین آشپز انجام می گیرد.

 اجرای اصلاح هندسی سه تقاطع در شهر

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، روح الله براتیان شهردار بجنورد از اصلاح هندسی میدان قائم،  دفاع مقدس و تقاطع شهید دستپاک خبر داد.

وی در خصوص اصلاح هندسی میدان قائم گفت: در گذشته گردش تردد خودروها درمحدوده میدان بازرگانی انجام می شد که بواسطه حجم بالای تردد خودروها، شاهد خطر تصادفات بیشتری در این مسیر بودیم.

براتیان گفت: در این اصلاح هندسی، قبل از میدان در قسمت شمالی_جنوبی، دوربرگردانی ایجاد خواهد شد تا گردش خوردها در این ناحیه صورت گیرد که این امر، حجم ترافیک این محدوده را کاهش می دهد که مشابه همین اصلاح در میدان دفاع مقدس نیز انجام می شود.

 وی همچنین در خصوص عملیات اصلاح هندسی در تقاطع شهید دستپاک واقع در ۱۷ شهریور جنوبی نیز گفت:در گذشته گردش از چپ خودروها که در عرض شمال_جنوب این محل اتفاق می افتاد، باعث تاخیر و افزایش ترافیک در مسیر شاخه خروجی چهار راه  ١٧شهریور می شد که با اصلاح هندسی این تقاطع خیابان شهید دستپاک دو_طرفه و تاخیر گذشته برطرف خواهد شد.

شهردار بجنورد در ادامه از عملیات احداث ٢۰۰ هزار متر کانال هدایت آبهای سطحی در محله جوادیه خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.