یزد - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد با بیان اینکه ۲۸بار تعرض به خط لوله آب یزد بیش از چهار میلیارد تومان خسارت داشته گفت: تعرضات به خط لوله آب یزد کاهش کیفیت آب استان را در پی داشته است.

 بیش از چهار میلیارد تومان خسارت به تاسیسات آب یزد وارد شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه ، محمد مهدی جوادیان زاده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد  در دیدار آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه متاسفانه از اسفندماه سال گذشته تا کنون شاهد تعرضات بسیاری به خط لوله آب انتقالی به استان یزد هستیم اظهار داشت: این تعرضات سبب شده است که وضعیت تامین آب شرب استان یزد با خلل و مشکلات بسیاری روبه رو شدیم.

وی با بیان اینکه این تعرضات تا کنون چهار میلیارد و دویست میلیون تومان خسارت وارد کرده افزود: این تعرضات صورت گرفته سبب کاهش کیفیت آب استان و اعتراض برخی از مردم شده: با این تفاسیر سعی داشتیم که با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان یزد از تمام ظرفیت و پتانسیل آبی استان استفاده کنیم که تامین آب شرب مردم با خلل و مشکلی روبه رو نباشد.

جوادیان زاده خاطرنشان ساخت: تمام سعی و تلاش همکارانمان در این مدتی که تعرضات صورت گرفته این بوده است که مردم استان یزد با مشکل روبه رو نشوند ولی بازهم اینگونه تخریب‌ها سبب بروز مشکلاتی در استان یزد شد.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد با اشاره به اینکه پس از تعرضاتی که در خط انتقال آب یزد شاهد بودیم اولین کارمان اتصال و برقراری خط لوله بوده گفت: با این وجود اقدامات پدافندی را نیز را طرح ریزی کردیم تا شاهد اینگونه تخریبات نباشیم.

وی تصریح کرد: انتظار داریم که با برنامه ریزی و جلساتی که در مجموعه وزارت نیرو و وزارت کشور صورت گرفته دیگر شاهد اینگونه مشکلات نباشیم.

انتهای پیام / 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.