اتحادیه آژانسهای تاکسی تلفنی مشهد برای رانندگان برای ساماندهی رانندگان فعال در این صنف قبل از سهمیه بندی احتمالی سوخت فراخوان داد.

رانندگان تاکسی تلفنی مشهد برای کارت سوخت ثبت نام کنند

 قدس آنلاین - سعید کوشافر:  قاسمی دبیر اتحادیه خودروسواری کرایه مشهد درگفت وگو با خبرنگار ما ضمن اعلام این خبر خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات متعددی که دردور قبل سهمیه بندی سوخت برای رانندگان آژانسهای تا کسی تلفنی رخ داد ، اتحادیه اقدام به راه اندازی سایتی جامع کرد که عمده مشکلات برطرف شده و درصورت سهمیه بندی سوخت ، تنها خودروهای فعال درآژانسهای را شامل خواهد شد.

وی افزود: دراین سایت از یک سو مالکان آژانسها اقدام به ثبت نام کرده و ازسوی دیگر رانندگان ثبت نام میکنندو این امکان برای اتحادیه وجود دارد که آژانسهای غیر فعال را حذف کند و آژانسها نیز این امکان را دارند که رانندگان غیرفعال را حذف نمایند.

قاسمی تصریح کرد: بنابراین مالکان آژانسها و رانندگان باید برای ثبت و بروزرسانی سایت به صورت حضوری به اتحادیه مراجعه کرده واقدام به ثبت نام و تکمیل مدارک لازم نمایند.

دبیر اتحادیه خودرو سواری کرایه مشهد درادامه تصریح کرد: 1204 آژانس تاکسی تلفنی عمومی و 58 تاکسی تلفنی ویژه بانوان عضو این اتحادیه هستند که درحال حاضر حدود 770 آژانس فعالیت دارند.

وی گفت : طی ماههای گذشته و پس از فعالیت تاکسی های اینترنتی دریک مرحله 397واحدو درمرحله ای دیگر 115واحد آژانس تاکسی تلفنی اقدام به ابطال مجوزخود کردند.

به گفته وی هم اکنون بیش از 31 هزارراننده دراین اتحادیه پرونده دارند و 12 واحد صنفی کرایه خودرو نیز از این اتحادیه مجوز گرفته و مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.