مدیر عامل شرکت کاشی سنتی قدس رضوی گفت: حفظ و صیانت از هنر اصیل معنوی و میراث فاخر و مانای هنر کاشی‌کاری سنتی، رسالت نخست این شرکت است.

صیانت از هنر اصیل کاشی‌کاری سنتی رسالت نخست شرکت کاشی آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین،  کمیل ضرابی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: پروژه‌ کاشی‌کاری حرم مطهر در راستای تحقق بند پنجم حکم رهبر معظم انقلاب به تولیت آستان قدس رضوی مطرح شده است.
وی ادامه داد: همچنین در صدد هستیم تا هر چه سریعتر پروژه‌های ناتمام کاشی‌کاری حرم مطهر رضوی را به پایان برسانیم.
وی با اشاره به راه‌اندازی واحد کنترل کیفیت در شرکت کاشی سنتی قدس رضوی طی سال ۱۳۹۷ گفت: این شرکت توانسته طی سال جاری گواهی‌نامه ISO۹۰۰۱ و نیز اعتبارنامه مدیریت شایسته ملی از مرکز پژوهش و آموزش مدیریت ایران را کسب کند.
ضرابی طراحی، ساخت و اجرای محصولات جدید با استفاده از کاشی سنتی تولیدی شرکت را برای اولین بار در کشور، مهم‌ترین نوآوری کاشی سنتی آستان قدس رضوی عنوان کرد.
وی درباره سایر برنامه‌های این شرکت برای افزایش کیفیت کاشی‌های تولیدی در سال جاری بیان کرد: برای تحقق این مهم اقدامات متعددی همچون اصلاح خطوط تولید، بازسازی تجهیزات از رده خارج و استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای تولید محصولی سنتی متناسب با تراز جهانی انجام شده است.
مدیرعامل شرکت کاشی سنتی قدس رضوی با اشاره به برنامه‌های استراتژیک این شرکت درسال جاری گفت: در برنامه‌ریزی تولید شرکت در سال ۱۳۹۷، حجم کاری در مقایسه با سال‌های گذشته بیش از دو برابر بوده است.
ضرابی ادامه داد: این میزان بنا بر آمارهای سالانه موجود در سال‌های گذشته در بهترین حالت یعنی حدود ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع بوده است.
وی اضافه کرد: در تلاش هستیم تا پس از مدت‌ها ضمن تحقق مجدد این رکورد با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای کیفی و مرغوبیت تولید، با توجه به زمان‌بندی‌های برنامه‌ریزی شده بتوانیم در راستای انجام سفارشات غیر از حرم مطهر رضوی نیز گام برداشته و افزایش تولید را در برنامه کاری داشته باشیم.
مدیر عامل شرکت کاشی سنتی قدس رضوی بهره‌گیری از نیروی انسانی استادکار و ماهر و همچنین توان بالای تولید کیفی و کمی را بخشی از ظرفیت‌های این شرکت دانست.
منبع: آستان نیوز
 پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.