شهردار تایباد گفت: تنها سینمای تایباد که پس از ۱۵ سال تعطیلی مجدد راه‌اندازی شد، نیازمند حمایت و استقبال مردم است.

تنها سینمای تایباد نیازمند حمایت مردم است
به گزارش قدس آنلاین، ایوب سیدالحسینی اظهار کرد: سینما قدس تایباد سال‌ها قبل از انقلاب تأسیس شد و ۱۵ سال پیش به دلیل عدم همکاری پیمانکار با این مجموعه فرهنگی تعطیل شد.
وی افزود: پس از رایزنی‌ها و پیگیری‌های مجدانه از تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ به صورت رسمی در لیست سینماهای کشور قرار گرفت و در نامه‌ای از طرف سینما حرفه‌ای کشور به کانون موسسات پخش فیلم معرفی شده است.
شهردار تایباد بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای راه‌اندازی دوباره سینما سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است و اکنون هزینه دریافت بلیط در این مرکز فقط ۳۰ هزار ریال است که نسبت به درآمد حاصل از اکران فیلم فقط ضرر مالی به همراه دارد و شهرداری این ضرر را متقبل شده تا تنها سینمای شهرستان دوباره تعطیل نشود.
وی ادامه داد: فرهنگ زیرساخت موفقیت در هر اقدامی به شمار می‌رود و وقتی به فرهنگ توجهی نشود جامعه دستخوش ضرر و زیان خواهد شد. انتشار خانگی، فیلم‌هایی که هنوز روی پرده سینماست ضربه جدی به این حوزه وارد کرده است.
سیدالحسینی با اشاره به امکانات روز در سینما قدس، عنوان کرد: از ابتدای راه‌اندازی مجدد سینما تاکنون ۱۵ فیلم پرطرفدار که بر پرده سینماهای سراسر کشور در حال اکران بود، نمایش داده شد و برای حفظ مخاطبان علاوه‌بر کاهش قیمت بلیط سایر دستگاه‌های اجرایی به صورت نیمه‌بها و رایگان از این مجموعه فرهنگی استفاده می‌کنند.
تنها سینمای تایباد این روزها نیازمند حمایت بسیار بیشتر نسبت به گذشته از سوی خانواده‌ها، مسئولان به ویژه آموزش و پرورش دارد که در این راستا یکی از راه‌ها، فرهنگ‌سازی، تشویق مردم و دانش‌آموزان نسبت به استقبال از سینما به عنوان یکی از تفریحات مناسب و آموزنده است.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.