رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: محدودیت های قانونی در حوزه اطلاع رسانی داریم و در بسیاری مواقع دستگاه قضایی مظلوم واقع می شود.

محدودیت های قانونی در حوزه اطلاع رسانی پرونده های قضایی داریم

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی مظفری ظهر یکشنبه در جمع مسئولان قضایی خراسان رضوی که در مجتمع قضایی ولایت مشهد برگزار شد اظهارکرد: فرآیند اقدامات در دستگاه قضایی مبتنی بر اقدام و عمل بوده و کمتر جنبه های تبلیغی در نظر گرفته می شود. 

وی افزود: دادگستری محدودیت های قانونی در حوزه اطلاع رسانی دارد و با این وجود تلاش می شود خدمات ارائه شده توسط مجموعه های قضایی به اطلاع مردم برسد تا افکار عمومی از اقدامات این نهاد مطلع شده و بدانند چه اقداماتی انجام شده است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: دستورالعمل جامع اطلاع رسانی توسط رئیس قوه قضائیه به همه استان ها ابلاغ شده تا فرآیند اطلاع رسانی ساماندهی شود و این مهم در خراسان رضوی نیز به انجام خواهد رسید. 

مظفری تصریح کرد: محدودیت اطلاع رسانی در خصوص پرونده های قضایی موجب شایعه پراکنی و اظهار نظرهای غیرکارشناسانه شده  و در بسیاری از مواقع دستگاه قضایی مظلوم واقع می شود. 

وی خاطرنشان کرد: باوجود تمامی محدودیت ها تلاش زیادی برای ارتباط مؤثر و مستمر با اصحاب رسانه و مطبوعات در خراسان رضوی انجام می شود زیرا معتقدیم  افکار عمومی به عنوان یکی از قدرتمندترین نیروهای اجتماعی، موجب تحولات گسترده و عمیقی در جوامع مختلف می شوند.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.