مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: فروشنده لوازم یدکی در مشهد به دلیل احتکار و گرانفروشی به ۲۰۰ میلیون تومان جریمه محکوم شد.

جریمه۲۰۰میلیون تومانی فروشنده لوازم یدکی درمشهد به دلیل گرانفروشی

به گزارش قدس آنلاین  ، حمیدرضا کریم  ظهر سه شنبه اظهار کرد: پس از کشف یک انبار لوازم یدکی و ارسال گزارش از سوی بازرسین سازمان صمت استان پرونده تعزیراتی مبنی بر گرانفروشی به ارزش ۱/۰۲۹/۶۰۰/۰۰۰ریال در این اداره کل تشکیل شد.

وی افزود:نظر به مستندات و گزارش های موجود و با توجه به اقرار متهم در جلسه رسیدگی مبنی بر خرید کالا به قیمت ۱۰۰/۰۰۰تومان و فروش آن به قیمت ۵۰۰/۰۰۰تومان و نظر به دفاعیات غیرموجه وی، در نهایت با بررسی های موجود از سوی رئیس شعبه چهارم بدوی این اداره کل و نظر به مدارک و مستندات ارائه شده و أخذ دفاعیات متهم ، گرانفروشی محرز و جریمه  ۲/۰۲۹/۶۰۰/۰۰۰ریالی برای متهم پرونده صادر شد.

مدیر کل تعزیرات خراسان رضوی ادامه داد:همچنین در راستای اجرای طرح های نظارتی شب یلدا نیز پرونده تخلف برای ۱۲ واحد صنفی فروش میوه و خشکبار در مناطق مختلف  مشهد تشکیل شده است .

وی گفت:تخلف این واحدها گرانفروشی یا عدم درج قیمت بوده و در روز اول از اجرای این طرح در مجموع ۲۰۰میلیون ریال تخلف در این حوزه اجرا و برای متخلفان پرونده تشکیل و مل

منبع :مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.