البرز- محمود بهمنی با بیان اینکه ایران را باید فنی و حرفه ای کنیم، ‌گفت: وزارت علوم برنامه ریزی مدون و تغییر درسیستم آموزشی را در دستور کار قرار دهد.

ایران را باید "فنی وحرفه‌ای" کنیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمود بهمنی نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی صبح امروز پنج شنبه در همایش "حکمرانی و مدیریت محلی آموزش مهارت" که در سالن همایش های فنی حرفه ای استان البرز  وبا حضور وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و مسئولین استانی برگزار شد، ‌اظهار کرد: شعار "ایران را باید مدرسه کنیم " باید به "ایران را باید فنی  وحرفه ای کنیم" تغییر کند.

وی با بیان اینکه امروز، دنیای تقاضا وعرضه است نه عرضه و تقاضا، ‌افزود: ‌تقاضا یعنی آنچه که تقاضا می شود را تولید کنیم.

نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: دولت باید به این فکر کند که تا ٣ سال آینده یک میلیون فارغ التحصیل دکتری و ارشد خواهیم داشت و اگر برنامه ریزی دقیق نشود با چالش جدی روبرو خواهیم شد.

وی با تاکید بر اینکه امروز دولت بایستی نیازهای جامعه را برآورده کند، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد سیستم آموزشی را تغییر دهیم.

بهمنی با بیان اینکه امروز در تمام دنیا کار تحقیقاتی انجام می دهند و می طلبد سیستم آموزشی ما برنامه ریزی مدونی را داشته باشد ‌افزود: وزارت علوم این برنامه ریزی مدون و تغییر در سیستم آموزشی را در دستور خود کار قرار دهد.

وی در پایان گفت: ‌انشالله یک روزی بتوانیم آموزش های فنی و حرفه ای را به نقطه خوبی برسانیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.