البرز- سرهنگ رضا معظمی گودرزی با اعلام اینکه در استان البرز احتمال اینکه دمای هوا تا زیر ۱۰ درجه برسد، گفت: تا پایان هفته بارشی در استان البرز نخواهیم داشت اما محورهای مواصلاتی کوهستانی در حال حاضر مه آلود است.

محورهای کوهستانی البرز مه‌آلود است

سرهنگ رضا معظمی گودرزی رییس پلیس راه استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه تردد در جاده های استان در جریان است در خصوص آخرین وضعیت جاده ای استان البرز اظهار کرد: برابر اعلام مدیرکل هواشناسی استان البرز شب گذشته بارندگی دراستان البرز نداشتیم و محورهای موصلاتی در استان باز است.

وی افزود: تا پایان هفته استان البرز بدون بارندگی خواهد بود اما احتمال کاهش دما به زیر ۱۰ درجه وجود دارد.

گودرزی با اشاره به اینکه احتمال یخ زدگی درجاده ها بخصوص ارتفاعات و گردنه های برف گیر وجود دارد افزود: در دو روز گذشته در طالقان و کندوان بارندگی مشاهده شد اما شب گذشته این بارندگی ها بسیار جزئی بوده است.

وی از رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی و برف گیر استان البرز را دارند خواست خودروهای خود را به وسایل ایمنی تجهیز کرده و اطلاع ازوضعیت جاده‌ها داشته باشند.

رئیس پلیس‌راه استان البرز با اشاره به اینکه جاده های کوهستانی استان البرز در حال حاضر مه آلود است، از رانندگان خواست تاهنگام تردد در این مناطق ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین در مواقع بارندگی و مه‌آلود بودن هوا چراغ‌های خود را روشن نگه‌ دارند.

سرهنگ گودرزی با اشاره رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی و برف‌گیر را دارند گفت: رعایت سرعت مطمئنه از بروز حادثه جلوگیری می کند و سفری ایمن را برای رانندگان و خانواده ها رقم می زند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.