مدیرکل ثبت احوال استان قزوین گفت: آمار ولادت های نوزادان در این استان طی ۹ ماه گذشته سالجاری کاهش یافته است.

آمار ولادت‌های نوزادان در قزوین کاهش یافته است

حسن وفایی دیلمی مدیرکل ثبت احوال استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: مجموع ولادت های این استان در سالجاری ۱۴ هزار و ۲۴۵ نفر بوده که نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است؛ از این آمار، ۱۰ هزار و ۷۷۸ مورد  ولادت شهری و ۳ هزار و ۴۶۷ مورد هم مربوط به ولادت روستایی بوده است.

وی افزود: در ۹ ماه گذشته سالجاری، در شبانه روز تعداد ۵۱/۶ واقعه ولادت و در هر ساعت تعداد ۲ واقعه ولادت به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین بیان کرد: مجموع وفات در ۹ ماه گذشته سالجاری، شامل ۴ هزار و ۳۹۵ واقعه بوده که نسبت به سال گذشته با افزایش ۱/۳ درصدی همراه است؛ از این میزان، ۲ هزار و ۸۹۸ مورد وفات شهری و هزار  و۴۹۷ مورد هم روستایی بوده است؛ در این مدت، در هر شبانه روز تعداد ۱۵/۹واقعه فوت به ثبت رسیده و در هر ساعت تعداد ۰/۷واقعه فوت ثبت شده است.

وفایی دیلمی به آمار ازدواج در ۹ ماه گذشته سالجاری پرداخت و عنوان کرد: مجموع ازدواج در این مدت شامل ۶ هزار و ۴۳۲ مورد بوده که نسبت به سال گذشته ۹ درصد کاهش یافته است؛ ۸ هزار و ۹۴۹ مورد را ازدواج شهری ۴۸۳ مورد را ازدواج روستایی تشکیل می دهد.

وی اضافه کرد: در این مدت، در هر شبانه روز تعداد ۲۳ واقعه ازدواج به ثبت رسیده و در هر ساعت تعداد یک واقعه ازدواج به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین مجموع طلاق های صورت گرفته را ۲ هزار و ۵۴ مورد عنوان و مطرح کرد: ۷ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است؛ از مجموع آمار یاد شده، هزار و ۹۵۴ مورد طلاق شهری و صدمورد طلاق روستایی است.

وفایی دیلمی خاطرنشان کرد: در هر شبانه روز تعداد ۷/۵ واقعه طلاق به ثبت رسیده و در هر ساعت تعداد ۰/۳ واقعه طلاق به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.