ایستگاه سیار "اهدای خون" در معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی فعال شد.

برپایی ایستگاه سیار "اهدای خون" در معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، ایستگاه سیار اهدای خون  مجهز به شش تخت از ساعت  ۸ تا ۱۳ با همکاری گروه شش نفره اداره کل انتقال خون خراسان رضوی دیروز دوم دی ۱۳۹۷ در پایگاه مقاومت بسیج شهدای املاک و اراضی آستان قدس رضوی دایر شد.

با پرپایی این ایستگاه با مشارکت پایگاه بسیج دارالشفای امام رضا(ع) ۷۰ نفر از کارکنان املاک و اراضی آستان قدس رضوی، بخشی از خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند و از خدمات کنترل فشار خون و قند خون در این ایستگاه سیار بهره‌مند شدند.

مدیر درمان مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی در حاشیه برپایی این ایستگاه گفت: این برنامه ابراز کرد: در تلاش هستیم گروه سیار اهدای خون اداره کل انتقال خون خراسان رضوی را با همکاری خادم‌یاران سلامت اعزامی از دارالشفاء امام رضا(ع)  را در ادارات مختلف آستان قدس رضوی مستقر کنیم تا کارکنان واجد شرایط این مجموعه بزرگ موقوفاتی بتوانند در برنامه خودجوش اهدای خون شرکت کنند.

دکتر حسن اخوان مهدوی افزود: اهدای خون افراد سالم موجب سلامت، نشاط و شادابی آنان می‌شود. از این‌رو، بهتر است افرادی که امکان و شرایط اهدای خون را دارند، حداقل سالی یک‌بار خون اهدا کنند.

خادم‌یاران سلامت مستقر در دارالشفاء امام رضا(ع) در برنامه‌های مختلف مانند برپایی پایگاه پایش سلامت در مناسبت‌های خاص و حضور در پایگاه‌های اورژانس حرم مطهر رضوی زیر نظر مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی به عموم مردم خدمات‌رسانی می‌کنند

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.