سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت:بازدیدهای مستمر از پروژه های مسکن مهر در نقاط مختلف و نظارت بر روند اجرای کار از سوی بخش های مربوطه باید پیگیری شود.

بازدیدهای مستمر از پروژه های مسکن مهر خراسان رضوی انجام شود

به گزارش قدس آنلاین، قربان میرزایی ظهر چهارشنبه درجلسه شورای مسکن خراسان رضوی اظهار کرد: بازدیدهای مستمر از پروژه های مسکن مهر در نقاط مختلف باید انجام و در گام نخست مشکلات و نواقص و ضعف های کار در این پروژه ها از جمله گلبهار احصا و استخراج شود و هر دستگاه برنامه خود را برای انجام تعهد ارائه کند و وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

وی افزود:تا پایان سال ۹۸ باید کارمسکن مهر هم در حوزه ساخت و هم مسائل زیربنایی به انجام برسد که برنامه ریزی ما در استان تا شهریور ماه سال آینده است و در این راستا مقرر شد سازمان ملی زمین و مسکن برای تکمیل حوزه های زیرساختی و خدماتی مسکن مهر در خراسان رضوی ۷۰ میلیارد ریال کمک کند و مابقی اعتبارات مورد نیاز را از منابع استانی تامین کنیم.

سرپرست استانداری خراسان رضوی ادامه داد: تمامی دستگاه های اجرایی موظفند برنامه های خود را در حوزه ساخت و سازها و مباحث زیربنایی و روبنایی بر این حوزه متمرکز کنند و همچنین قرار شد  سازمان ملی زمین و مسکن ۸۰۰ میلیون تومان هم به صورت خاص برای پروژه مسکن مهر در قوچان و اجرای خط فاضلاب  تامین کند.

میرزایی تصریح کرد :در گلبهار که بیش از ۲۵ هزار واحد مسکن مهر درآن اجرایی شده و بخش زیادی به انجام رسیده مباحث خدماتی و زیرساختی آن در قالب طرح جامع شهری دیده شده و انجام می شود.

وی افزود: افزایش وام مسکن مهر از ۳۰۰ میلیون به ۴۰۰ میلیون ریال کمک بسیار خوبی است و امیدواریم این موضوع هر چه سریعتر اجرایی شود که کمکی به تکمیل سریعتر این پروژه هاست.

سرپرست استانداری خراسان رضوی بیان کرد: شناسنامه مسکن مهر در هر منطقه باید به گونه ای تهیه شود که وضع موجود، خدمات زیربنایی، روبنایی و اقدامات باقیمانده و اولویت ها و ضرورت هایی که باید انجام شود در آن مشخص شده باشد.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.