افسرنگهبان آتش‌نشانی مشهد گفت: در پی وقوع سانحه دل‌خراش رانندگی برای یک سواری پژو SD در بولوار وکیل‌آباد مشهد ۲ نفر از سرنشینان این وسیله نقلیه کشته و ۲ نفر دیگر بشدت مجروح شدند.

سانحه رانندگی در بولوار وکیل‌آباد مشهد ۴ کشته و مجروح برجای گذاشت
به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد سوم ایوب اظهار کرد:حوالی ساعت ۲ بامداد امروز جمعه در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام وقوع این حادثه، ستاد فرماندهی عملیات، سریعاً گروه‌های امداد و نجات و اطفای حریق را از ایستگاه‌های ۵ و ۲۷ به محل حادثه در بولوار وکیل‌آباد ابتدای بولوار هفتم تیر اعزام کرد.

وی بابیان اینکه آتش‌نشانان به‌محض رسیدن به محل، ضمن امدادرسانی به مصدومان این سانحه، حریق ایجادشده در این وسیله نقلیه را نیز مهار کردند، افزود: با حضور تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در محل و معاینه بالینی این چهار سرنشین خودرو که همگی آقا با میانگین سنی زیر ۳۰ سال ، فوت دو نفر از این افراد به دلیل شدت سانحه رانندگی تائید و دو سرنشین دیگر که وضع جسمانی آن‌ها کمی مساعدتر بود را به‌وسیله آمبولانس به مراکز درمانی منتقل کردند.

افسرنگهبان آتش‌نشانی مشهد یادآور شد:  شدت برخورد این خودرو با جداول بتنی و گارد ریل حاشیه بولوار وکیل‌آباد به حدی بود که این وسیله نقلیه در همان دقایق اولیه متلاشی و قطعات خودرو به اطراف پراکنده‌شده بود و خودرو به‌صورت آهن‌پاره‌ای درآمده بود.

وی با انتقاد از تجمع و ازدحام شهروندان درصحنه حادثه برای تماشا، فیلم‌برداری و عکس‌برداری، ابراز داشت: متأسفانه شرایط به‌گونه‌ای برای امدادرسانان سخت شده بود، ‌که در همان دقایق اولیه آتش‌نشانان به‌منظور متفرق کردن مردم و جلوگیری از وقوع حادثه ثانویه از نیروی انتظامی درخواست کمک کردند.

خجسته تأکید کرد: با حضور عوامل انتظامی پیکر جان‌باختگان این سانحه دل‌خراش رانندگی به پزشکی قانونی منتقل و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خود مراجعت کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.