البرز- ملی پوش اسبق فوتبال ایران کره جنوبی و ژاپن را اصلی ترین رقبای ایران دانست و گفت: در جام ملت های آسیا هیچ رقیبی را نمی توان دست کم گرفت چرا که تمامی کشورها برای اثبات توانایی خود پای به این مسابقات می گذارند.

مدیرروستا:کره جنوبی و ژاپن اصلی‌ترین رُقبای ایران در جام ملت‌ها هستند

علی اصغر مدیرروستا ملی پوش اسبق و البرزی فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: تمامی تیم های حاضر در جام ملت ها از آمادگی خوبی برخوردار هستند اما کره و ژاپن را اصلی ترین رقبای ایران برای کسب عنوان قهرمانی این جام می دانم.

مدیرروستا با بیان اینکه رقبای آسیایی بعد از جام جهانی حساب ویژه ای روی ایران باز کرده اند گفت: پس از حضور آبرومند در روسیه انتظارات از تیم ملی بالا رفته و رقبای آسیایی نیز ایران را یکی از قدرت های این قاره می دانند لذا بازیکنان می بایست با تمام توان از این فرصت استفاده کرده و در عمل نیز پس از ۴ دهه بر بام آسیا بایستند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان تیم ملی از هماهنگی و آمادگی بالایی برخوردار هستند و امیدواریم این شور و نشاطی که در اردو حاکم است تا پایان جام ملت ها همراه آن ها باشد.

ملی پوش اسبق فوتبال ایران در ادامه جام ملت های آسیا را بهترین زمان برای پایان همکاری کی‌روش دانست و گفت: پس از گذشت ۸ سال اکنون بهترین زمان برای بهره برداری از تلاش های این مربی پرتغالی در ایران است.

مدیرروستا در پایان تصریح کرد: جای انتقاد دارد که تاکنون انتظارات خود را از کارلوس کی‌روش محدود کرده ایم و نتوانستیم آن طور که باید از این مربی استفاده کنیم این در حالی است که مردم انتظارات زیادی از تیم ملی دارند و برخلاف کادرفنی تنها به حضور در ۴ تیم پایانی رضایت نمی دهند بلکه تنها حضور در فینال و قهرمانی آسیا ملت ایران را خوشحال و راضی می کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.