خراسان شمالی- تقی دولت آبادی گفت: پاسخگویی نیروهای عملیاتی اورژانس به مزاحمان تلفنی فرصت کاری و خدمات دهی بهینه را از این نیروها می گیرد.

حدود نیمی از تماس‌ها با اورژانس ۱۱۵ مزاحمت تلفنی است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، تقی دولت آبادی رئیس سازمان اورژانس و مدیریت حوادث خراسان شمالی با بیان این که ۴۷ درصد تماس ها با ۱۱۵ استان مزاحمت تلفنی است، گفت: در ۹ ماه گذشته ۲۴ هزار و ۱۸۴ مورد مزاحمت تلفنی در مرکز اورژانس ۱۱۵ استان ثبت شده است.

وی تصریح کرد: تاخیر در خدمات رسانی به حادثه دیدگان با خطر جانی برای آنان همراه است و انتظار می رود مردم بیش از پیش با مرکز فوریت های پزشکی همکاری کنند و در این زمینه نیاز است از سوی دستگاه های ذیربط فرهنگ سازی شود.

وی افزود: پاسخگویی نیروهای عملیاتی اورژانس به مزاحمان تلفنی فرصت کاری و خدمات دهی بهینه را از این نیروها می گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه برای ایجاد مزاحمت به اورژانس هیچ توجیهی پذیرفته نیست، بیان کرد: حتی داشتن یک مزاحم تلفنی باعث می شود در همان لحظه یک نفر که احتیاج به ارائه خدمات پزشکی به موقع و سریع دارد از این خدمات محروم می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.