البرز- حسین ابویی ضمن درخواست از دولت برای ایجاد تعادل در بازار گوشت، گفت: فروشگاه های زنجیره ای به تنهایی پاسخگوی نیاز مردم نیستند و بهتر است دولت برای ایجاد تعادل در بازار گوشت با قصابی ها تعامل بیشتری داشته باشد.

دولت برای ایجاد تعادل در بازار گوشت با قصابی‌ها همکاری کند

حسن ابویی دبیر اتحادیه قصابان کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در حال حاضر گوشت وارداتی به قصابی ها عرضه نمی شود و در حالی که این اتفاق رخ دهد و هر محله در شهر کرج بتواند نیاز اهالی خود را تامین نماید قیمت گوشت نیز به دنبال آن کاهش می یابد.

ابویی با اشاره به قیمت گوشت در کرج گفت: گوشت گوسفندی با قیمت ۹۰ هزار تومان و گوشت گوساله با قیمت ۷۷ هزار تومان عرضه می شود این در حالی است که در روزهای پایانی سال احتمال افزایش این نرخ وجود دارد.

وی تصریح کرد: امیدواریم دولت تدابیر و تعاملات لازم را برای کنترل بازار گوشت لحاظ کند تا مردم برای خرید مایحتاج خود به خصوص در روزهای پایانی سال مشکلی نداشته باشند.

دبیر اتحادیه قصابان کرج با بیان این که مردم کرج به گوشت گوسفندی تمایل بیشتری دارند گفت: تجربه نشان داده که مردم به گوشت گوسفندی تمایل بیشتری دارند و برخلاف بعضی استان ها آن را بدون چربی مصرف می کنند که همین عامل سبب افزایش قیمت آن است.

ابویی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر بسیاری از مردم برای خرید گوشت تازه با مشکل مواجه هستند و تنها راه برطرف کردن این مشکل ایجاد تعامل از سوی دولت با قصابی ها است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.