البرز- عزیزالله شهبازی با بیان اینکه همگرایی بین اقوام مختلف استان البرز بسیار است و همین امر می تواند ظرفیت قابل توجهی برای رشد و توسعه البرز باشد. گفت: تلاش می کنیم سهم ۳۰درصدی بانوان در پست های مدیریتی تحقق یابد.

سهم ۳۰درصدی بانوان از پست‌های مدیریتی البرز تحقق می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، عزیزالله شهبازی استاندار البرز در نشست صمیمی دولت زنان و فعالان اجتماعی البرز که عصر دوشنبه با حضور معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد، با بیان اینکه پس از گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی آستانه تحمل مردم و مسئولان ارتقا یافته است، افزود: بر این اساس مردم، دولتمردان و دولت زنان در تعامل و شکیبایی زندگی می کنند.

وی ادامه داد: تمام دستگاه های اجرایی که دراستان البرز فعال هستند ماموریت دارند تا عدالت اجتماعی را مورد پیگیری قرار دهند و این مهم بصورت ویژه دنبال می شود.

شهبازی گفت: ظرفیت های قابل توجهی دراین استان وجود دارد و امروز در بخش های اقتصادی، جلب اعتماد عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی در شوراهای مختلف اقدامات موثری رخ داده است.

وی با اشاره به نتایج پژوهش های صورت گرفته در استان، افزود: بر این اساس علی رغم تنوع اقوام در البرز بعنوان ایران کوچک، همگرایی بین اقوام مختلف این استان بسیار است و همین امر می تواند ظرفیت قابل توجهی برای رشد و توسعه آن باشد.

استاندار البرز با بیان اینکه در لایحه بودجه ۹۸ ظرفیت خوبی به استانداران داده شده، گفت: با توجه به این امر در راستای اهداف دولت پیرامون تحرک تولید، ایجاد اشتغال، عدالت اجتماعی و معیشت عمومی در البرز اقدامات لازم صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: همت و وفاق قابل توجهی برای توانمندسازی دربین ساختارها و نهادهای نظام جمهوری اسلامی است که ظرفیت های اسناد بالا دستی نیز تعیین کننده بود.

استاندار البرز افزود: امروزدرتلاش هستیم تا سهم ۳۰درصدی بانوان در پست های مدیریتی هرچه بیشتر تحقق یابد و چهره های خوبی در حوزه های ورزشی، فرهنگی بانوان البرز داریم که پشتیبانی لازم از آنان صورت می گیرد.

وی با اشاره به اقدامات موثر البرز در طرح تاب آوری اجتماعی بنا به گفته معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری ادامه داد: دراین مساله مهم باید هرچه بیشتر از نقطه نظرات کارشناسان و صاحبنظران بهره برد؛ استفاده از تمام ظرفیت های سیاسی و اجتماعی، برای ارائه افکار و نظریات از جمله مولفه های مورد توجه دولت و به تبع آن استان البرز دراین زمینه خواهد بود.

شهبازی افزود: استان البرز در حوزه های مختلف اقتصادی دارای رتبه های برتر کشوری است و در راستای ارتقا بسترهای اجتماعی نیز اقدامات موثری در دستور کار قرار دارد؛ همگرایی بین اقوام مختلف این استان بسیار است و همین امر می تواند ظرفیت قابل توجهی برای رشد و توسعه آن باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.