البرز- کوروش شهبازی با اشاره به اینکه استان البرز در حوزه سلامت بسیار ضعیف است، گفت: افراد فاقد صلاحیت و گستاخ در حیطه درمان البرز بسیار فعال و سازمان یافته عمل می کنند.

فعالیت سازمان‌یافته افراد فاقد صلاحیت در حوزه درمان البرز

کوروش شهبازی رئیس نظارت و بازرسی سازمان نظام پزشکی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه یکی از اصول اولیه عملکرد سازمان نظام پزشکی بحث نظارت و پایش است، گفت: سازمان نظام پزشکی استان البرز به جد به دنبال نظارت و بازرسی در زمینه سلامت استان است.

دبیر کمیته نظارت و بازرسی سازمان نظام پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه استان البرز در حوزه سلامت بسیار ضعیف است، گفت: هر چه بیشتردراین زمینه نظارت می کنیم بیشتر به عمق فاجعه پی می بریم چراکه افراد فاقد صلاحیت و گستاخ در حیطه درمان استان بسیار فعال و سازمان یافته عمل می کنند.

شهبازی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی تا این لحظه نظارت کم رنگی داشته است، خاطرنشان کرد: باید به این وضعیت تاسف خورد چراکه مردم ازعملکرد سازمان و دانشگاه علوم پزشکی درحوزه درمان البرز گلایه مند هستند.

وی اضافه کرد: تا به اکنون در بخش دولتی و خصوصی حوزه درمان در البرز نظارتی وجود نداشت اما از این پس به جدیت این مساله را دنبال خواهیم کرد.

شهبازی با اعلام اینکه سازمان نظام پزشکی استان با برخی از سازمان ها و ارگان ها تفاهمنامه ای است تا نظارت دقیق تری در حوزه درمان داشته باشد، گفت: کمیته نظارت و بازرسی از اسفند سال گذشته تشکیل شده  است و بالای  ۱۲۰ مورد گزارش به این کمیته اعلام شده که ۲۵ مورد به دادستانی نظام پزشکی ارجاع داده شد.

وی به برخورد جدی با مراکز غیر مجاز از جمله آرایشگاه ها اشاره کرد و گفت: با تمامی مراکزی که دخالت در امور پزشکی دارند و موسسات غیر مجاز فاقد صلاحیت برخورد کرده ایم واز این پس با قدرت برخورد خواهد شد و این طیف منتظر پاسخ ما باشند.

شهبازی در پایان گفت: برافرادی که  پزشک هستند و پروانه فعالیت نداشته باشند نیز نظارت جدی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.