۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
کد خبر: 637431

کاپیتان پرسپولیس در حاشیه افتتاحیه مدرسه فوتبال سرخابی به تشریح شرایط تیمش پرداخت و ابراز امیدواری کرد بتوانند در کنار کاپیتان استقلال به استعدادیابی بپردازند.

سیدجلال: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سیدجلال حسینی که در حاشیه افتتاحیه این مدرسه فوتبال حضور مهدی طارمی را به تصمیم نهایی سرمربی تیم منوط کرده بود و رضایت بازیکنان را از این حضور اعلام کرد، امیدوار است در ادامه مسابقات نیز بتوانند بعد از عبور از محرومیت به نتایج درخشان‌تری دست یابند.


کاپیتان پرسپولیس در بخش دیگر صحبت‌هایش درباره شروع تمرینات این تیم برای نیم فصل دوم گفت: ما نیز بی صبرانه منتظر شروع تمرینات هستیم. رقابت سختی است و مدعیان زیادی است. همه بازیکنان ما مشتاق شروع تمرین هستند. مهمترین چیز هواداران هستند و از آنها می خواهم بار دیگر کنار ما باشند. بازیکنانی که اضافه شدند باید بدانند کجا حضور دارند و از تمام توان خود سود ببرند.


وی درباره نتایجی که طی این مدت کسب کرده‌اند گفت: ما یک تیم بودیم و قدرت ما هواداران مان بودند. روزهایی که پشت سر گذاشتیم را به خاطر می‌آورم که هواداران از دقیقه یک کنار ما بودند و به واسطه این حمایت ما نیز توانستیم شرایط خوبی را دنبال کنیم.


سیدجلال حسینی درباره اینکه این آکادمی که در کنار مهدی رحمتی به عنوان مدرسه فوتبال سرخابی تاسیس کرده‌اند می‌تواند رقیب جدی برای دیگر آکادمی‌ها و خصوصا آکادمی کیا باشد گفت: بستگی دارد. آقا مهدی برنامه ریزی دقیق و درستی داشته و تلاش می کند. ما البته بیشتر درگیر تیم ها و مسابقات خودمان هستیم. باید بیشتر کار کرد و دوست داریم به استعدادها کمک کنیم.


بازیکن سابق تیم ملی درباره اینکه برای تیم ملی در جام ملت‌ها چه پیش بینی خواهد داشت گفت: همیشه تورنمنت‌های اینچنینی در جهان و آسیا سخت است. بازیکنان باید خیلی تلاش کنند. کادرفنی هم تلاش می کند، مردم همیشه در کنار تیم ملی بوده و هستند.


سیدجلال حسینی به سوالی درباره اینکه کادرفنی تیم ملی مدعی شده حضور در نیمه نهایی رویای فوتبال ایران است اعلام کرد پاسخی نمی‌دهد و به آن ورود نمی‌کند.


وی با اشاره به شرایط تیم ملی در رقابت های امارات گفت: بازی گروهی مشکل نیست و بستگی به مراحل بعدی دارد و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.