منابع امنیتی یمن می‌گویند که در آخرین ماه سال ۲۰۱۸(دسامبر)، ۶۷ نفر از سربازان و افسران سعودی در عملیات تک‌تیراندازان ارتش یمن و انصارالله در جبهه‌های مختلف کشته و زخمی شده و ۱۱ مزدور سودانی و یک افسر کویتی نیز از پای درآمدند.

 کشته و زخمی شدن ۶۷ سرباز و افسر سعودی و ۱۱ سودانی در عملیات تک‌تیراندازان یمن

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، یگان‎ تک تیرانداز از جمله یگان‎های موفق ارتش یمن و انصارالله در مقابله با مزدوران و شبه نظامیان ائتلاف سعودی به شمار می رود و از دقت بالایی در عملیات هدف‎گیری برخوردار است.

عملیات‎های تک تیراندازان یمن در جبهه‌های داخلی و مرزی این کشور از ابتدای سال ۲۰۱۸ افزایش پیدا کرده است و در یک سال گذشته صدها نفر از نظامیان ارتش عربستان و شبه نظامیان ائتلاف سعودی کشته شده‌اند.

در همین راستا، یگان تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله دیروز پنجشنبه آماری از تلفات نظامیان ارتش سعودی و شبه‌نظامیان ائتلاف متجاوز در ماه دسامبر گذشته را اعلام و شبکه المسیره یمن نیز آن را منتشر کرد.

طبق آمار منتشر شده، در آخرین ماه سال ۲۰۱۸ میلادی، ۶۷ نفر از سربازان و افسران سعودی به دست تک‌تیراندازان یمنی کشته و زخمی شدند.

در آمار منتشر شده همچنین آمده است که در یک ماه گذشته، ۱۱ مزدور سودانی و یک افسر کویتی نیز در عملیات تک‌تیراندازان در محورهای مختلف یمن کشته شدند.

منبع امنیتی یمن تاکید کرد که نیروهای یمنی در ماه دسامبر(آخرین ماه سال ۲۰۱۸)، ۲۲ خودروی نظامی و یک فروند پهپاد جاسوسی را نیز منهدم کردند.

یگان تک تیرانداز یمن در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ (اولین میلادی سال گذشته) موفق شده بود، ۷۲ نظامی سعودی و ۱۷۴ شبه نظامی ائتلاف سعودی را از پای در بیاورد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.