رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی درباره بافت فرسوده برخی مدارس غیردولتی، گفت: تأییدیه استحکام بنا و استاندارد فضا در اختیار نوسازی مدارس است و اگر فضایی مورد تأیید نیست باید تذکر داده و برخورد شود.

 رئیس سازمان مدارس غیردولتی: تأییدیه استحکام بنا برای مدارس غیردولتی در اختیار نوسازی مدارس است

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، محتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اظهار کرد: هر مؤسس مدرسه غیردولتی برای اخذ مجوز فعالیت باید از نوسازی مدارس، مجوز استاندارد فضای آموزشی و تجهیزات را بگیرد و این مجوز دائمی نیست بلکه در مدت زمان معین تمدید می‌شود.

وی ادامه داد: باید حتماً ادارات کل نوسازی مدارس، پیگیری کنند چون تأییدیه استحکام بنا و استاندارد فضا در اختیار نوسازی مدارس است و اگر فضایی مورد تأیید نیست باید تذکر داده و برخورد شود.

زینی‌وند تصریح کرد: فضای ایمن برای دانش‌آموزان از اهمیت ویژه برخوردار است و اگر خانواده‌ها مدارس غیردولتی با فضای فرسوده و خطرآفرین می‌شناسند به ما اطلاع دهند و حتماً پیگیری می‌کنیم.

داریوش ورناصری معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز چندی پیش به خبرنگار فارس گفت: مؤسس مدارس غیردولتی برای اخذ مجوز فعالیت باید از سازمان نوسازی مدارس، مجوز استاندارد فضای آموزشی و تجهیزات را بگیرند که این مجوز دو ساله است و باید هر دو سال یکبار، آنها این مجوز را تمدید کنند و اگر انجام ندهند، تخلف محسوب می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.