حضور ۶ هزار فعال در ورزش پرورش اندام خراسان رضوی راه را برای کشف استعدادهای بیشتر در این عرصه مهیا کرده است

وجود ۶ هزار ورزشکار پرورش اندام در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان امروز با بیان این مطلب گفت: ۶۰۰ باشگاه تخصصی بدنسازی و پرورش اندام در خراسان رضوی فعالیت دارند که از این تعداد ۴۰۰ باشگاه در شهر مشهد است.

سروش پورآزاد با بیان اینکه توجه ویژه به شهرستان ها و استعدادیابی مورد توجه این هیات است افزود: در یک مدت ۲ ماهه همه باشگاه های تخصصی شهرستان های استان بازدید و ارزیابی می شوند.

وی گفت: برای حضور بیشتر ورزشکاران شهرستانی در مسابقات و همچنین برگزاری مسابقات در شهرستان ها پرداخت بخشی از هزینه ها و اعزام داور از مهم ترین برنامه های این هیات است.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی با اشاره به برنامه های هیات استان برای تقویت دانش مربیان و داوران نیز افزود: برای ۱۶۰ نفر از مردان و ۳۵۰ نفر از زنان در آذر امسال دوره مربیگری درجه سه پرورش اندام برگزار شد.

پور آزاد گفت: آزمون نهایی این افراد هم بهمن امسال برگزار می شود.

او افزود: همچنین دوره های تئوری مربی گری درجه ۲ پرورش اندام و درجه سه مچ اندازی نیز تا پایان امسال در مشهد مقدس برگزار می شود.

پور آزاد گفت: مسابقات مچ اندازی، پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک قهرمانی خراسان رضوی نیز بهمن امسال به منظور انتخاب تیم اعزامی به مسابقات کشوری برگزار می شود.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.