معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی در مرحله دوم سامانه ثبت انبارها در ثبت و ورود و خروج کالا از انبارهای استان رتبه اول کشور را کسب کرده است.

کسب رتبه اول کشوری خراسان در اجرای مرحله دوم سامانه ثبت انبارها
به گزارش قدس آنلاین، علی باخرد با بیان این مطلب، اظهار کرد: استان خراسان رضوی در خصوص پیگیری و عملیات سازی طرح سامانه جامع انبارها در حوزه ثبت ورود و خروج کالا از بیش از ۱۳ هزار انبار فعال و ثبت ۴۷ هزار رسید و حواله در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا در سال جاری موفق به کسب رتبه یک کشوری در اجرای مرحله دوم سامانه جامع انبارها گردید.
وی افزود: سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا به نشانی https://www.nwms.ir که ۱۸ ماه پیش راه اندازی شد، در برگیرنده همه مراکز بارگیری، تخلیه، نگهداری و یا ذخیره‌سازی کالا است.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تاکید کرد: به استناد قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تمام اشخاص حقیقی، حقوقی و صاحبین مشاغل و انبارهای تجاری موظفند در این سامانه ثبت نام نمایند.
باخرد بیان کرد: افراد مشمول در صورت عدم ثبت اطلاعات، ثبت رسید و حواله کالا در سامانه مذکور علاوه بر اینکه مشمول مجازات  مقرر در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز  مرتکب تخلف احتکار و امتناع از عرضه کالا شده و با این متخلفین برابر با قوانین تعزیرات حکومتی و نظام صنفی نیز برخورد خواهد شد.

منبع: ایسنا
انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.