مسئول بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه این ابوذر در این استان با حضور سردار نقدی خبر داد.

مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قزوین برگزار می‌شود

محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: فراخوان سومین جشنواره رسانهای ابوذر استان از چند ماه گذشته در ۸ محور "مقاومت و دفاع مقدس"، "مسائل صنفی خبرنگاران"، "بصیرت و دشمن‌شناسی"، "اقتصاد مقاومتی"، "حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی"، "مبارزه با آسیب‌های اجتماعی"، "خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی" و " بخش ویژه استانی: اجلاسیه شهدا" اعلام  شده بود که با اعلام این فراخوان، ۳۸۴ اثر به این جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه آمار شرکت کنندگان در این جشنواره نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، ادامه داد: بیشترین آثار ارسالی مربوط به بخش اجلاسیه استانی شهدا و بخش گزارش بوده است.

کشاورز با اشاره به اهداف برگزاری سومین جشنواره رسانهای ابوذر گفت: شناسایی و توانمندسازی خبرنگاران، تقویت روحیه خودباوری، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای خبرنگاران بسیجی دغدغه‌مند، تولید محتوا با موضوعات جشنواره، ایجاد هم‌افزایی و ارتباط بیشتر فعالان رسانه، توسعه، تعمیق و نهادینه سازی گفتمان انقلاب اسلامی و همچنین جریان سازی رسانه‌ای برای ارائه راهکارها و حساس کردن مسئولان برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره رسانهای ابوذر در استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: این مراسم در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز پنج شنبه بیستم دیماه سالجاری در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار میشود.

وی مطرح کرد: مهمان ویژه مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانهای ابوذر سردارنقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده که اجرای برنامههای متنوع در این مراسم پیشبینی شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.