رئیس جمهور آمریکا بر این باور است که هیچ گونه عجله‌ای برای معرفی جایگزین‌های دائمی برای تعدادی از اعضای موقت کابینه‌اش ندارد.

ترامپ: عجله‌ای برای معرفی جایگزین‌های دائمی برای اعضای موقت کابینه ندارم

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: هیچ عجله‌ای برای معرفی گزینه‌های دائمی برای تعدادی از اعضای کابینه که به صورت موقت فعالیت های خود را انجام می دهند، ندارم.

وی در ادامه افزود: انتخاب افراد موقت در کابینه به من انعطاف پذیری بیشتری را برای انتخاب افراد جدید خواهد داد. آیا این مساله را درک می کنید؟ من موقت کار کردن افراد را دوست دارم. تعدادی از افراد هستند که فعلا به صورت موقت در دولت حضور دارند ولی ما یک کابینه بزرگ و عالی داریم.

وی از دیوید برنهارد وزیر کشور و میک مولوانی رئیس کارکنان کاخ سفید که به صورت موقت در کابینه حضور دارند، تقدیر و تشکر کرد.

کابینه ترامپ طی هفته‌های اخیر شاهد تغییرات گسترده‌ای بوده است. علاوه بر برنهارد و مولوانی، میتو ویتاکر نیز به عنوان دادستان کل موقت، اندریو ویلر به عنوان رئیس موقت سازمان حفاظت از محیط زیست، پاتریک شاناهان به عنوان وزیر موقت دفاع و جاناتان کوهن به عنوان سفیر موقت آمریکا در سازمان ملل فعالیت می کنند.

تمامی این سمت ها غیر از رئیس کارکنان کاخ سفید نیاز به تایید و تصویب نهایی سنا دارد. ترامپ هنوز گزینه نهایی مورد نظر خود برای جانشینی جیمز ماتیس را معرفی نکرده است.

ماتیس پیش از این به علت مخالفت با تصمیم غیرمنتظره ترامپ برای خارج کردن نظامیان آمریکایی از سوریه از سمتش کناره گیری کرده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.