۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 639536

تیم والیبال پیام مشهد با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شهروند اراک شد.

ناکامی پیامی‌ها در اراک
به گزارش قدس آنلاین ، تیم پیام مشهد در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر والیبال، میهمان شهروند اراک بود که در نهایت با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب این تیم شد.
پیامی‌ها که در دیدار قبلی خود در تبریز مغلوب شهرداری این شهر شده بودند، برای جبران شکست‌ پا به میدان اراک گذاشتند، اما در سوی مقابل شهروند اراک نیز که از سوی سازمان لیگ فدراسیون والیبال تا اطلاع ثانوی از حضور تماشاگرانش در دیدارهای خانگی محروم شده بود، در سالن اختصاصی و خالی از تماشاگر، پیام مشهد را شکست داد تا خود را به جمع هشت تیم نخست لیگ نزدیک‌تر کند.
پیام مشهد در ست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید، اما شهروند اراک در ادامه و با برتری در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ و نتیجه مشابه ۲۵ بر ۲۳ در ست‌های سوم و چهارم، تیم مشهدی را مغلوب کرد.
پیام مشهد که در دو دیدار اخیر خود در خارج از خانه به مصاف حریفانش رفته، در هر دو دیدار شکست خورد و جایگاه چهارمی خود را از دست. پیام پس از شکست در این دیدار کماکان با ۹ برد و ۲۴ امتیاز در جایگاه هفتم قراردارد، اما در صورت اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به سود پیام و ثبت پیروزی احتمالی مشهدی‌ها مقابل خاتم، نماینده والیبال خراسان به دلیل یک امیتاز کمتر نسبت به کاله مازندران در رده پنجم قرار خواهد گرفت. شهروند اراک پس از این پیروزی نیز با ۸ برد و ۲۳ امتیاز بر جایگاه نهم تکیه زد.
پیام مشهد در دیدار آتی خود، چهارشنبه، ۲۶ دی ماه، پذیرای شهرداری ارومیه خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.