سرمربی تیم فوتبال امید، گفت: به دنبال ارائه نمایشی خوب و تحمیل بازی خودمان برابر تاجیکستان و ادامه دادن به روند موفقیت‌مان در بازی‌های دوستانه هستیم.

کرانچار: می‌خواهیم به روند پیروزی‌هایمان ادامه دهیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، زلاتکو کرانچار ابتدا در خصوص نخستین بازی تیم امید در این رقابت‌ها، گفت: تاجیکستان برای ما یک تیم ناشناخته است و مقابل این تیم تورنمنت را آغاز می‌کنیم. با این وجود به دنبال ارائه نمایشی خوب و تحمیل بازی خودمان برابر حریف و ادامه دادن به روند موفقیت در بازی های دوستانه خواهیم بود. می‌خواهیم نتایج خوبی که در ٤ بازی قبل به دست آمده دنبال کنیم.

وی افزود: این تورنمنت برای ما استفاده زیادی دارد چون ٣ مسابقه را با فاصله و ریتم مناسب تجربه می‌کنیم. این یک تورنمنت مناسب و تجربه یا چالش بین المللی خوب برای بازیکنان ماست. سعی می‌کنیم به هماهنگی تاکتیکی مناسبی در این بازی‌ها دست یابیم همچنین بازیکنانمان با وظیفه شناسی لازم در میدان حاضر شوند. 

کرانچار در پایان گفت: یکی از اهداف این است که بتوانیم به تمامی بازیکنانمان فرصت بازی بدهیم. همانطور که می‌دانید بیشتر بازیکنان ما در باشگاه خودشان فرصت زیادی برای بازی پیدا نمی‌کنند. هدف ما این است که در اینجا به دنبال حل این مسئله باشیم و به تمامی بازیکنانمان فرصت بازی برسد. تمرینات خوبی در تهران انجام داده ایم و نتیجه این اردو در اینجا مشخص می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.