۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 640505

بررسی قیمت روز مسکن در تهران نشان می‌دهد یک واحد مسکونی ۴۹ متری در خیابان مخصوص به قیمت ۲۴۰ میلیون تومان و آپارتمان ۲۵۶ متری در اختیاریه به قیمت ۴ میلیارد و ۲۴۱ میلیون تومان معامله شده است.

قیمت روز مسکن ۱۳۹۷/۱۰/۳۰

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در منطقه ۷ ارامنه جنوبی یک واحد مسکونی ۳۹ متری ۲۳ ساله به قیمت ۲۰۸ میلیون تومان، در منطقه ۱۲ کوثر واحد ۶۱ متری ۸ سال ساخت به قیمت ۲۶۹ میلیون تومان و در ازگل یک دستگاه آپارتمان نوساز ۱۵۸ متر مربعی به قیمت ۲ میلیون تومان معامله شده است.

یک واحد مسکونی ۸۱ متری که ۷ سال از زمان ساخت آن گذشته در یافت‌آباد به قیمت ۱۷۹ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۲ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان)، در مینایی یک واحد۷۱ متری ۳۷ ساله به قیمت ۷۰۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۹ میلیون و ۸۴۵ هزار تومان)، آپارتمان ۱۴۴ متری ۳۷ ساله در شیخ‌هادی به قیمت ۸۴۰ میلیون تومان ( هر مترمربع حدود ۵ میلیون و ۸۱۵ هزار تومان) و در منطقه یک امام زاده قاسم واحد ۱۱۲ متری یکساله به قیمت یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۱۵ میلیون و ۷۴۸ هزار تومان) فروخته شده است.

در خیابان مخصوص واحد ۴۹ متری ۲۱ ساله به قیمت ۲۴۰ میلیون تومان ثبت معامله شده است. همچنین در مناطق ۲۱ (باشگاه نفت) و تهرانپارس واحدهای مسکونی ۶۹ و ۵۷ متری به ترتیب به قیمت ۵۷۰ و ۳۷۵ میلیون تومان خریداری شده است. آپارتمان  باشگاه نفت ۲ سال و واحد واقع شده در تهرانپارس ۱۰ سال ساخت است.

یک واحد مسکونی ۲۵۶ متری در اختیاریه با عمر ۱۲ سال به قیمت ۴ میلیارد و ۲۴۱ میلیون تومان فروخته شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.