فرماندهی کل نیروهای مسلح مصر در بیانیه‌ای از کشته شدن ۵۹ تروریست در عملیات‌های ارتش و پلیس در سیناء خبر داد.

کشته شدن ۵۹ تروریست در عملیات ارتش مصر در سیناء

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، نیروهای مسلح و پلیس مصر در راستای تکمیل مبارزه با تروریسم از کشته شدن ۵۹ تروریست در تازه‌ترین عملیات‌های ارتش و پلیس خبر داد.

در بیانیه شماره ۳۱ فرماندهی نیروهای مسلح مصر در خصوص عملیات گسترده در سیناء آمده است که در عملیات‌های ارتش علیه ترویست‌ها علاوه بر کشته شدن ۵۹ تروریست، یک افسر و شش سرباز نیز در این عملیات‌ها کشته شدند.

در این بیانیه آمده است :« ۴۴ تکفیری در عملیات‌ نیروهای ارتش و ۱۵ تکفیری بسیار خطرناک نیز در عملیات پیشگیرانه نیروهای پلیس کشته شدند.»

طبق گزارش وبگاه «الیوم‌السابع»، نیروهای ارتش مصر همچنین مقادیری اسلحه، بمب دست‌ساز آماده انفجار در مناطق حضور ارتش‌های دوم و سوم میدانی و نیز ۱۵ دستگاه خودرو و ۴۳ دستگاه موتور سیکلت بدون پلاک از این تروریست‌ها کشف و ضبط شد.

در این عملیات همچنین ۵۶ دستگاه خودرو تروریست‌ها نیز منهدم و تعدادی از مخفیگاه‌های آنها تخریب شد و علاوه بر آن مهندسان نظامی موفق شدند ۲۴۲ بمب که در مسیر حرکت نیروهای ارتش کار گذاشته شده بود، کشف و خنثی کنند.

ارتش مصر از چهار سال پیش اجرای عملیات نظامی در سیناء برای مبارزه با گروه‌های تروریستی از جمله «ولایت سیناء» که اواخر ۲۰۱۴ بیعت با داعش را اعلام کرده، آغاز کرده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.