مدیر نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد از رشد ۱۵ درصدی شرکت‌کنندگان نمایشگاه کشاورزی مشهد نسبت به مدت مشابه خبر داد.

رشد ۱۵ درصدی شرکت‌کنندگان نمایشگاه کشاورزی مشهد
به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد محبی شب گذشته در مراسم افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد، اظهار کرد: این نمایشگاه در سالن‌های فردوسی، عطار، ابوسعید، مولوی، بهار، انوری، B۱ و  B۲ آغاز به کار کرده است.
وی ادامه داد: تمام سالن‌های ما با ظرفیت کامل آماده شده و این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع فعالیت خود را آغاز کرده است.
مدیر نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد عنوان کرد: همچنین در این نمایشگاه ۳۰۰ غرفه شرکت‌کننده حضور دارند که از این تعداد حدود ۱۵۰ شرکت داخلی و ۱۵۰ نمایندگی برند خارجی در زمینه کشاورزی در این نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت.
محبی خاطرنشان کرد: باتوجه به سیاست‌های جدید نمایشگاهی حضور هیات‌های تجاری کشورهای خارجی را در این نمایشگاه شاهد خواهیم بود.
وی تصریح کرد: خوشبختانه در این نمایشگاه شاهد به توافق رسیدن قراردادهای تجاری در زمینه کشاورزی خواهیم بود.
مدیر نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد تاکید کرد: نمایندگانی از سه کشور عراق، افغانستان و سوریه در این نمایشگاه حضور دارند. همچنین سفیر پاکستان نیز از این نمایشگاه بازدید خواهد کرد.
محبی گفت: نمایشگاه کشاورزی بیشتر پیرامون ماشین‌آلات، ادوات کشاورزی، نهاده‌ها، تجهیزات گلخانه‌ای و سیستم‌های آبیاری است.
وی با بیان اینکه تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به سال گذشته حدود ۱۵ درصد رشد داشته، اضافه کرد: همچنین در زمینه متراژ واگذاری نیز حدود ۱۰درصد نسبت به سال گذشته شاهد رشد بودیم.
مدیر نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد بیان کرد: علاوه بر این موارد در کنار این نمایشگاه سمینارهای مربوط به موضوع این نمایشگاه برگزار خواهد شد.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.